Ανάκληση Hyundai: Γιατί οι ιδιοκτήτες δεν πρέπει να σταθμεύουν σε ανηφόρες ή κατηφόρες

Hyundai Ioniq 5

Έπειτα και από τις σχετικές προειδοποιήσεις και ανακλήσεις σε άλλα μέρη του κόσμου, το ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 ανακαλείται και επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Ειδικότερα, όπως σας είχαμε ενημερώσει πριν από μερικές εβδομάδες, οι Κορεάτες έχουν ήδη προχωρήσει σε ανακλήσεις για το νέο και αμιγώς ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 (δείτε εδώ τις τιμές του μοντέλου στην ελληνική αγορά), το οποίο παρουσιάζει μια ηλεκτρική δυσλειτουργία κατά τη στάθμευση του με αποτέλεσμα να απελευθερώνεται το «χειρόφρενό» του.

Η εν λόγω δυσλειτουργία φαίνεται να επηρεάζει τελικά και τα μοντέλα που έχουν βρει το δρόμο τους στην Ευρώπη, με τη Γερμανία να είναι η πρώτη χώρα όπου εκτελείται σχετική ανάκληση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση του ευρωπαϊκού συστήματος ταχείας ενημέρωσης της Ε.Ε., μια δυσλειτουργία στην μονάδα ελέγχου επιλογών του κιβωτίου μπορεί να προκαλέσει την απενεργοποίηση της επιλογής «P», που χρησιμοποιείται όταν το Ioniq 5 είναι σταθμευμένο. Ως αποτέλεσμα αυτού το όχημα μπορεί να κυλίσει μόνο του, όταν είναι παρκαρισμένο, κάτι που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού.

Kia EV6 2

Στις Η.Π.Α. μάλιστα, η ανάκληση ισχύει τόσο για το Hyundai Ioniq 5 όσο και για το Kia EV6, με την Kia να προειδοποιεί τους κατόχους του ηλεκτρικού της μοντέλο να αποφεύγουν να το παρκάρουν σε δρόμους με κλίση, τουλάχιστον μέχρι να λυθεί το πρόβλημα. Η ανάκληση αφορά μοντέλα παραγωγής από 10 Σεπτεμβρίου 2020 έως και 3 Μαΐου 2022.

Προς το παρόν δεν έχει αναφερθεί κάποιο ατύχημα με Hyundai Ioniq 5 που να σχετίζεται με το παραπάνω πρόβλημα, ούτε και κάποιος τραυματισμός. Μένει να δούμε αν η ανάκληση θα περιοριστεί στη γερμανική αγορά ή τελικά θα είναι και άλλες χώρες που θα ανακοινώσουν σχετικές ενέργειες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Hyundai Ioniq 5 είναι το νεότερο μέχρι στιγμής αμιγώς ηλεκτρικό της κορεάτικης εταιρείας το οποίο είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς. Η συστοιχίες μπαταριών του έχουν χωρητικότητα ανάλογα με την έκδοση 58 ή 73 kWh.

Πηγή: Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ