Hyundai Accent: Γιατί χάθηκε από την Ελλάδα το κορεατικό best seller;

Hyundai Accent

Το αυτοκίνητο του «ελληνικού» λαού είχε καταγωγή από την Κορέα και δεν ήταν άλλο από το Hyundai Accent που τόσο λείπει στις ημέρες μας από την υπερτιμημένη ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Η ανάγκη του Έλληνα για μια αυθεντικά προσιτή και αξιόπιστη λύση μετακίνησης είναι διαχρονική. Οι λόγοι είναι οι προφανείς και δεν χρήζουν περαιτέρω ανάλυσης, βλέποντας ακόμα και τις χρυσές εποχές, το μέσο εισόδημα στη χώρα μας να παραμένει σε χαμηλά -σε σχέση με τον υπόλοιπο δυτικό κόσμο- χαμηλά και το φορολογικό σύστημα να διατηρεί μια σταθερά εχθρική στάση απέναντι σε οτιδήποτε πατάει πάνω σε τέσσερις τροχούς.

Η αδυναμία των Ελλήνων να αποκτήσουν το αυτοκίνητο της αρεσκείας τους, στριμώχνοντας τα θέλω τους σε λύσεις, οι οποίες υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν «ανάγκης» μαρτυρούν και οι επιλογές τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Hyundai Accent

Εκείνα τα μοντέλα τα όποια τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχουν σηκώσει το βάρος των πωλήσεων και συγκεντρώσει για τον έναν ή τον άλλο λόγο τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών. Στην κατηγορία εκείνων των best sellers, που όρισαν την τύχη των ίδιων των κατασκευαστών τους ανήκει και το Hyundai Accent.

To υπεράνω κάθε υποψίας sedan, το οποίο γνωρίσαμε στα μέσα της δεκαετίας του 1990, τάραξε τα λιμνάζοντα νερά της ελληνικής αγοράς, ξεχωρίζοντας για την υψηλή σχέση αξίας-τιμής και την μνημειώδη αξιοπιστία του.

Hyundai Accent
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Accent ήταν εκείνο το μοντέλο πάνω στο οποίο η Hyundai έκτισε τον δικό της θρύλο στην ελληνική αγορά, πλημμυρίζοντας τους δρόμους στη χώρα μας με το έμβλημά της. Μέσα σε διάστημα 12 ετών οι πωλήσεις του κορεατικού μοντέλου άγγιξαν τις 113.000 μονάδες, όταν ο πολυδιαφημισμένος διάδοχός του (βλέπε i30) έχει καταφέρει από το 2007 μέχρι και σήμερα να διαθέσει μόλις 15.422 αντίτυπα.

Ήταν η εποχή που η κορεατική φίρμα θέλησε να φορέσει το δυτικοευρωπαϊκό της πρόσωπο, αποκλείοντας από τις «ώριμες» και τις κατά κανόνα απαιτητικότερες αγορές της Ευρώπης.

Η ελληνική -ένα κατεξοχήν price sensitive και ευάλωτο οικοσύστημα- κατατάχθηκε ανάμεσα σε αυτές και το Accent αν και παρέμενε ένα από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητο στη χώρα μας, εξαφανίστηκε από τον χάρτη αφήνοντας πίσω του ένα δυσαναπλήρωτο κενό στην γκάμα της Hyundai.

Hyundai Accent
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα κενό που αποδεδειγμένα το «ευρωπαϊκών» προδιαγραφών Hyundai i30 δεν κατάφερε να καλύψει, εκθέτοντας την επιλογή των Κορεατών να κυνηγήσουν το όνειρο της καταξίωσης στα μεγάλα σαλόνια της Ευρώπης.

Το Accent συνεχίζει την πορεία τους εκτός ευρωπαϊκών συνόρων και μάλιστα σε αγορές οι οποίες διαθέτουν αν μη τι άλλο το κρίσιμο μέγεθος ώστε να χαρίσουν στο κορεατικό σεντάν τη συνέχεια της καριέρας του.

Hyundai Accent

Με σύγχρονο και ελκυστικό σχεδιασμό, με χώρους μιας κλασικής μπερλίνας η οποία υπερβαίνει σε μήκος τα 4,4 μέτρα και εξοπλισμό που αν μη τι άλλο ακολουθεί την τάση της εποχής.

Δεν γνωρίζουμε αν η σημερινή εκδοχή του Hyundai Accent θα μπορούσε να σταθεί στην κορυφή μιας αγοράς, όπως η ελληνική, δίχως αμφιβολία ωστόσο θα προσέφερε απείρως περισσότερα σε σχέση με την αναιμική παρουσία του i30.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ