
Η θυγατρική του κινεζικού κολοσσού, Yangwang, ετοιμάζεται να διαλύσει τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό με την απόλυτη έκδοση του supercar της.
Ήδη, όταν πριν από ενάμιση χρόνο η BYD μας σύστησε το Yangwang U9, ένα ηλεκτρικό θηρίο απόδοσης 1305 ίππων με τιμή εκκίνησης τα «μόλις» 215.000 ευρώ, ήρθε ένα πρώτο… σοκ στην αγορά. Μέχρι τότε, η «επίθεση» των brands από την ασιατική χώρα επικεντρωνόταν σε SUV – ξαφνικά έμπαιναν σε διαφορετικά χωράφια.

Και το έκαναν με ένα hypercar που διέθετε τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ κυκλώματος 800 V που απέδιδαν και 1.680 Nm ροπής, με την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε μόλις 2.36 δευτερόλεπτα και την υψηλότερη καταγεγραμμένη τελική ταχύτητα να είναι στα 391,94 χλμ./ώρα!
BUY NOW
Με το U9 να έχει επίσης δυνατότητα επί τόπου στροφής 180 μοιρών αλλά και ένα επαναστατικό σύστημα αναρτήσεων που του επιτρέπουν ακόμα και να κάνει… άλματα. Το σίγουρο είναι πως μιλάμε για άλμα τεχνολογίας.

Αυτά όμως είναι γνωστά από πέρυσι – πάμε στα φρέσκα κουλούρια και το U9 Track Edition. Όπως μαρτυρά και το όνομά του, είναι ένα ηλεκτρικό τέρας φτιαγμένο για την πίστα. Η ιπποδύναμη σκαρφαλώνει στα 3020 άλογα, τα 0-100 αναμένεται να πέσουν ακόμα και κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα ενώ το πιθανότερο είναι και αυτή η έκδοση του U9, όπως και η «απλή», να σπάσει ρεκόρ χρόνου στη θρυλική «Πράσινη Κόλαση» του Νίρμπουργκρινγκ.
Οι πρώτες ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες του νέου μοντέλου, δείχνουν πληθώρα αεροδυναμικών λύσεων που απαιτούνται ώστε να παράγεται η αναγκαία κάθετη δύναμη ώστε να παραμένει… ρουκέτα εδάφους και να μη γίνει αέρος. Με μεγάλη πίσω αεροτομή, splitter εμπρός, αν και στην πραγματικότητα, δεν αποκαλύπτονται -ακόμα- ιδιαίτερες αλλαγές σε σχέση με το U9. Ούτε υπάρχουν τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με το πως η ιπποδύναμη θα υπερ-διπλασιαστεί. Θυμίζουμε πως κάθε ηλεκτροκινητήρας της «απλής» έκδοσης, προσφέρει 555 kW. Ήδη.

Αναμένουμε λοιπόν περισσότερα, από επίσημα χείλη, για να δούμε πόσο ρεαλιστικό είναι να βγει στην πίστα ένα τόσο ισχυρό μοντέλο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ