Ποια χώρα έχει τους πιο επικίνδυνους δρόμους της Ευρώπης -Η θέση-έκπληξη της Ελλάδας

Επικίνδυνοι δρόμοι

Αν προγραμματίζετε μια καλοκαιρινή απόδραση σε κάποια ευρωπαϊκή πόλη, τότε είναι χρήσιμο να γνωρίζεται πια χώρα της γηραιάς ηπείρου διαθέτει τους πιο επικίνδυνους δρόμους.

Στην ερώτηση ποια χώρα της Ευρώπης διαθέτει τους πιο επικίνδυνους δρόμους, οι περισσότεροι από εμάς ίσως να απαντούσαμε αυθόρμητα η Ελλάδα.

Η πραγματικότητα, βέβαια, είναι διαφορετική ή μάλιστα πολύ διαφορετική βλέποντας τη χώρα μας να έχει σημειώσει τα τελευταία χρόνια σημαντική πρόοδο στον τομέα της οδικής ασφάλειας.

Αυτό αποτυπώνεται και στους αριθμούς, καθώς η χώρα μας φαίνεται να έχει… ξεκολλήσει από την τελευταία θέση της κατάταξης, παραχωρώντας το θλιβερό προνόμιο στην Ρουμανία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία μιας νέας έρευνας, το 2022 σημειώθηκαν στη Ρουμανία 86 θάνατοι ανά 1 εκατομμύριο κατοίκους, με τη Βουλγαρία να ακολουθεί στη δεύτερη θέση με 78 θανάτους και την Κροατία να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα με 71 θανάτους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Επικίνδυνοι δρόμοι

Ακολουθούν η Πορτογαλία, η Λετονία και η Ελλάδα, στην οποία σημειώθηκαν 58 θάνατοι ανά 1 εκατομμύριο κατοίκους.

Η χώρας, λοιπόν, βρίσκεται στην έκτη θέση των ευρωπαϊκών χωρών με τους πιο επικίνδυνους δρόμους και όχι μακριά από τον μέσο όρο της γηραιάς ηπείρου των 45 θανάτων ανά 1 εκατομμύριο κατοίκους.

Σε αντίθεση με την νοτιοανατολική Ευρώπη, τα πράγματα οι συνθήκες είναι πολύ καλύτερες στο βόρειο τμήμα της ηπείρου. Μόνο τυχαίο δεν είναι, λοιπόν, το γεγονός ότι οι χώρες με τους ασφαλέστερους δρόμους βρίσκονται στη σκανδιναβική χερσόνησο και δεν είναι άλλες από τη Σουηδία και τη Φινλανδία, με 20 και 21 θανάτους από τροχαία ατυχήματα ανά 1 εκατομμύριο κατοίκους.

Πολύ κοντά στην επίδοση αυτή βρίσκεται και η Ισλανδία με μόλις 24 θανάτους/1 εκατ. κατοίκους, όπως άλλωστε και η Δανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, ένας από τους παράγοντες που έχει οδηγήσει στη μείωση των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων και του αριθμού των ανθρώπων που χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο είναι η αναβάθμιση του οδικού δικτύου και ειδικότερα των εθνικών οδών, οι οποίες πήραν τη θέση των ασυντήρητων και ιδιαίτερα επικίνδυνων επαρχιακών οδών.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ