Honda Vamos: Το pickup τσέπης που έμεινε στην ιστορία

Honda Vamos

Σε περίπτωση που δεν έχετε ξαναδεί το Honda Vamos, είναι διότι κατασκευάστηκαν 2.500 μονάχα, στο διάστημα από το 1970 έως το 1973, ως απάντηση στο δημοφιλές βρετανικό Mini Moke.

Οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας ήθελαν να δημιουργήσουν κάτι μικρό και πρακτικό, ώστε να χρησιμοποιείται για ελαφρές εμπορικές δραστηριότητες, αλλά και για διασκέδαση. Το λιλιπούτειο αυτοκίνητο που γεννήθηκε, βασίστηκε στο προϋπάρχον pick-up Honda TN360, ενώ το όνομα που του δόθηκε (Vamos), προέρχεται από την ισπανική λέξη που σημαίνει «Πάμε».

Honda Vamos b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ουσιαστικά πρόκειται για ένα τετράτροχο που συνδυάζει ένα crossover, ένα μικρό φορτηγό, ένα cabrio, ένα εκτός δρόμου και ένα οικονομικό αυτοκίνητο. Το αντίπαλο δέος της εποχής στα Citroen Mehari και Volkswagen Thing, που είχαν ήδη σημειώσει εμπορική επιτυχία σε Ευρώπη και ΗΠΑ.

Κάτω από το καπό του Vamos υπήρχε αερόψυκτος 2κύλινδρος κινητήρας 354 cc (δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο), που απέδιδε 30 ίππους. Η μετάδοση της κίνησης μεταφερόταν στον πίσω άξονα, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου τεσσάρων σχέσεων. Η ανάρτηση αποτελούνταν από γόνατα MacPherson εμπρός και άξονα De Dion πίσω, με τέσσερα αμορτισέρ.

Honda Vamos c

Το βάρος του αμαξώματος ήταν 520 κιλά μόλις, εξ ου και οι ικανοποιητικότατες επιδόσεις, που αναφέρουν όσοι είχαν την ευκαιρία να το οδηγήσουν. Σχετικά με το συγκεκριμένο γκρι που απεικονίζεται στις φωτογραφίες και διατίθεται προς πώληση, έχουμε να πούμε τα εξής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Honda Vamos d

Ο χιλιομετρητής του αναγράφει 26.404 χιλιόμετρα μόνο, ενώ βρίσκεται στο Βέλγιο (TVP Classics), αναζητώντας αυτόν που θα διαθέσει 17.500 ευρώ, για να το αποκτήσει. Ο γνήσιος εφεδρικός τροχός, εξακολουθεί και βρίσκεται τοποθετημένος στο εμπρός μέρος, ανάμεσα στα δύο… χαριτωμένα στρογγυλά φωτιστικά σώματα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ