Ηonda CR-V: Ήρθε στην Ελλάδα από 54.400 ευρώ

Honda CR-V

Το νέο Honda CR-V ξεκινά την εμπορική πορεία του στην ελληνική αγορά σε μια πλήρως υβριδική έκδοση και σε έναν plug-in υβριδικό συνδυασμό, ξεκινώντας από τα 54.400 ευρώ.

Επί ελληνικού εδάφους βρίσκεται πλέον το νέο Honda C-RV, ξεκινώντας την εμπορική πορεία του στη χώρα μας έχοντας στο οπλοστάσιό του δύο υβριδικά σύνολα.

Το πρώτο αποτελείται από έναν δίλιτρο κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία επιτρέπουν στο ιαπωνικό SUV να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9 δευτερόλεπτα, καταναλώνοντας μόλις 5,9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ.

Το υβριδικό Honda CR-V προσφέρεται τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες διαμορφώσεις, με την τιμή του στην πρώτη περίπτωση να ξεκινά από τα 54.400 ευρώ και στη δεύτερη από τα 57.700 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Honda CR-V Ελλάδα

Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το νέο Honda CR-V προσφέρεται και σε μια plug-in υβριδική έκδοση, η οποία εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 148 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων.

Η διαφορά έγκειται στις μπαταρίες ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 17,7 kWh, οι οποίες εξασφαλίζουν ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 82 χιλιόμετρα. Το κόστος της plug-in υβριδικής έκδοσης ανέρχεται στα 67.900 ευρώ.

Honda CR-V Ελλάδα
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχεδιαστικά το νέο CR-V μοιάζει να αποτελεί εξέλιξη του απερχόμενου μοντέλου ενσωματώνοντας και αυτό με τη σειρά του τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν και τα υπόλοιπα σύγχρονα Honda. Οι Ιάπωνες αναφέρουν επίσης ότι η full υβριδική έκδοση θα διαφέρει από την plug-in στη σχεδίαση της μάσκας.

Στον τομέα της εργονομίας η Honda κάνει λόγο για αυξημένη ορατότητα για τον οδηγό, ο οποίος πλέον έχει καλύτερη οπτική επαφή με τα άκρα του αμαξώματος, κάτι πολύ χρήσιμο στις μανούβρες στους στενούς αστικούς δρόμους ή κατά το παρκάρισμα.

Honda CR-V Ελλάδα

Η ευρυχωρία της καμπίνας έχει επίσης βελτιωθεί με το CR-V να έχει μεγαλώσει σε όλες τις κύριες διαστάσεις του με αύξηση του μεταξονίου κατά 40 χλστ. που βελτιώνει τον χώρο για τους πίσω επιβάτες, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους καθίσματα που μεταβάλλουν την κλίση της πλάτης, η οποία ρυθμίζεται σε οχτώ διαφορετικές θέσεις. Αυξημένη κατά 18% είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού με το νέο CR-V να είναι το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας που φέρει το νέο «πακέτο» Sensing 360, το οποίο προσφέρει κάλυψη προς οποιαδήποτε κατεύθυνση γύρω από το αυτοκίνητο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ