
Η κινεζική μάρκα αποκάλυψε τη νέα γενιά του ηλεκτρικού της sedan, που ετοιμάζεται να έρθει και στην Ευρώπη.
Το νέο Xpeng P7 θα λανσαριστεί μέσα στο μήνα και οι τιμές απόκτησής του θα ανακοινωθούν προσεχώς. Όμως έχουμε και την τελική εμφάνιση αλλά και όλα όσα πρέπει να ξέρετε για αυτό.
Με διαστάσεις 5017mm μήκος, 1970mm πλάτος, 1427mm ύψος και μεταξόνιο στα 3008mm, το νέο P7 έχει μεγαλώσει σχεδόν σε κάθε διάσταση σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Και εκτός από μέγεθος, έχει αλλάξει και εικόνα.
BUY NOW
Το εμπρός μέρος υιοθετεί το Xmart Face που είναι σήμα κατατεθέν της μάρκας, με τα φωτιστικά σώματα να σχηματίζουν ένα Η, αφού ακροβολισμένα είναι τα κάθετα στοιχεία τους, που συνδέονται από μία οριζόντια φωτεινή λωρίδα.

Οι κολώνες Α που είναι σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα χαρίζουν αίσθηση ροής στο σχεδιασμό, ενώ οι ζάντες έχουν ιδιαίτερο σχεδιασμό, σχηματίζοντας ένα Χ, που καθρεφτίζει το λογότυπο της Xpeng. Μάλιστα, στο κέντρο τους, αντί για το λογότυπο, είναι ολογράφως το όνομα του brand.
Όσο για το πίσω μέρος, έχει αντίστοιχη φωτεινή υπογραφή με το εμπρός ενώ η πίσω θύρα που ανοίγει ως ένα κομμάτι, ενσωματώνει και ενεργή αεροτομή. Γενικά, με την πρώτη ματιά είναι σαφής η προσπάθεια των Κινέζων να δημιουργήσουν ένα όχημα με άριστη αεροδυναμική απόδοση και ο συντελεστής οπισθέλκουσας που ορίζεται στο 0,201 Cd, μαρτυρά πως το κατάφερα.
Στο εσωτερικό, το ταμπλό βαφτίζεται ως «Technology Island» και ενσωματώνει το 87 ιντσών AR-HUD σύστημα με hardware από τη Huawei και software από την Xpeng, μία κεντρική οθόνη ελέγχου 15,6 ιντσών με πρωτοποριακή δυνατότητα κίνησης 3 αξόνων, χειριστήρια αφής, τριάκτινο τιμόνι και δυναμικό φωτισμό.

Τα πάνελ θυρών διαθέτουν έξυπνα κουμπιά ελέγχου Touch Pad που μπορούν να προσαρμοστούν για γρήγορη πρόσβαση σε λειτουργίες όπως το άνοιγμα του ντουλαπιού του συνοδηγού, τα φώτα ανάγνωσης και η θέρμανση καθισμάτων, με περισσότερες δυνατότητες στα σκαριά, που η Xpeng υπόσχεται πως θα έρθουν μέσω ενημερώσεων OTA. To P7 εξοπλίζεται με τρία Turing chips εξελιγμένα από την Xpeng και το πανίσχυρο Snapdragon 8295P της Qualcomm.
Το νέο μοντέλο προσφέρεται σε δύο εκδοχές: αυτή με την κίνηση στον πίσω άξονα προσφέρει ισχύ της τάξης των 270 kW (367 hp), ενώ το τετρακίνητο μοντέλο παράγει συνδυαστικά 437 kW (595 hp). Σε ότι αφορά στις μπαταρίες, υπάρχουν κι εδώ δύο επιλογές, με χωρητικότητα 74,9 kWh και 92,2 kWh.
Το P7 υποστηρίζει υπερφόρτιση 5C με μέγιστη ισχύ φόρτισης 486 kW, επιτρέποντας αύξηση αυτονομίας κατά 512 χιλιόμετρα μέσα σε 10 λεπτά. Όσο για τη συνολική αυτονομία, η Xpeng κάνει λόγο για 820 χιλιόμετρα ως μέγιστη στη γκάμα επιλογών, αν και αυτή είναι βάσει του πάντα… αισιόδοξου κύκλου CLTC. Η συγκεκριμένη αυτονομία διαφημίζεται για την έκδοση μεγάλης εμβέλειας του μοντέλου με την κίνηση πίσω, την ώρα που η βασική έχει αυτονομία 700 χιλιομέτρων και η τετρακίνητη 750.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ