Mobilize Limo: Η λιμουζίνα της Renault για τη νέα «εποχή της κινητικότητας»

Mobilize Limo

Η Renault παρουσίασε το δεύτερό της αυτοκίνητο για τις υπηρεσίες «κινητικότητας» που θα προσφέρει στο εγγύς μέλλον η νέα της εταιρεία Mobilize: μια λιμουζίνα με σπορ και Crossover στοιχεία, και πολλαπλές ανέσεις για τους πίσω επιβάτες.

H Mobilize είναι το νέο παράρτημα του ομίλου Renault για τον κόσμο της «κινητικότητας» (Mobility) - δηλαδή, της χρήσης του αυτοκινήτου για περιστασιακές μετακινήσεις ιδιωτών και στόλων ή για επαγγελματικές μεταφορές, χωρίς την ιδιοκτησία του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε την ίδρυσή της στην πρόσφατη παρουσίαση της στρατηγικής της ως το 2030 - οπότε και φιλοδοξεί ο τομέας Mobilize να της επιφέρει το 20 τοις εκατό των εσόδων της. Σύμφωνα με αναλύσεις των Γάλλων, η αγορά της «κινητικότητας» σχεδόν θα διπλασιαστεί ως το '30, με κύκλο εργασιών που αναμένεται να αυξηθεί από τα 28 στα 50 δισεκατομμύρια Ευρώ.

Η Renault εξελίσσει τέσσερα διαφορετικά ηλεκτρικά μοντέλα αποκλειστικά για τη Mobilize. Τα δύο θα χρησιμοποιούνται για υπηρεσίες κοινόχρηστων αυτοκινήτων (car-sharing), ένα για υπηρεσίες αποκλειστικού ταξί με οδηγό (car-hailing) και ένα για μετακίνηση ανθρώπων και αγαθών από έναν κεντρικό συγκοινωνιακό κόμβο προς τον τελικό προορισμό (last-mile delivery).

Το πρώτο αυτοκίνητο της Mobility, που παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο, είναι το μικροσκοπικό (μήκους 2,3 μέτρων) ΕΖ-1 για τις ανάγκες του car-sharing στην πόλη. Και τώρα, η Renault αποκάλυψε το δεύτερο, τη Mobilize Limo, ένα ηλεκτρικό sedan-crossover για χρήση σε στόλους αυτοκινήτων, ενοικιάσεις και αποκλειστικές υπηρεσίες ταξί, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου στις 8 Σεπτεμβρίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Mobilize Limo έχει μήκος 4,67 μέτρα και μεταξόνιο 2,75 μέτρα, που σημαίνει ότι προσφέρει για τους επιβάτες τους χώρους που υπόσχεται το όνομά του. Για παράδειγμα, οι πίσω επιβάτες έχουν 28,8 εκατοστά διαθέσιμα για τα πόδια τους, που είναι αρκετά μεγάλη απόσταση, και φυσικά επίπεδο δάπεδο χάρη στην ηλεκτροκίνηση.

Επιπλέον, στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας (μεταξύ των δύο εμπρός καθισμάτων) υπάρχουν δύο θύρες USB για τη φόρτιση των κινητών συσκευών, αεραγωγοί για διζωνικό κλιματισμό, χειριστήρια ελέγχου του ηχοσυστήματος, καθώς και ένα μικρό ψυγείο. Στο πίσω μέρος τους, ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 411 λίτρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Renault / Mobilize ακολούθησε αντίστοιχο δρόμο με την υψηλή ποιότητα των υλικών, με μαλακό δέρμα ΤΕΡ στα καθίσματα, λεπτομέρειες ανθρακονημάτων και μετάλλου και πολλαπλές επιλογές ατμοσφαιρικού φωτισμού. Το κάθισμα του οδηγού έχει 8 διαφορετικές ρυθμίσεις, ενώ η κονσόλα αντηχεί ένα σύγχρονο Renault, με ψηφιακή οθόνη 10,25 ιντσών στον πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 12,3'' για τα πολυμέσα, τη συνδεσιμότητα και την πλοήγηση στο κέντρο της κονσόλας.

Η ίδια αντιστοιχία υπάρχει και στις τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, καθώς η γαλλική ηλεκτρική λιμουζίνα υιοθετεί το σύνολο τεχνολογιών ADAS που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist και Rear Cross-Traffic Alert.

Το Mobilize Limo, που πιθανότατα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV του ομίλου Renault, διαθέτει ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 148 ίππων και ροπής 220 Nm, που του χαρίζει τελική ταχύτητα ως και 140 km/h. Με την μπαταρία μεγέθους 60 kWh, η αυτονομία φτάνει τα 450 χιλιόμετρα (κατά WLTP).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο σχεδιασμός της Mobilize Limo είναι ένα αμάγλαμα σπορ στοιχείων (της coupe γραμμής της οροφής, των αιχμηρών φωτιστικών σωμάτων) με Crossover προδιαγραφές, όπως το αυξημένο ύψος από το έδαφος. Οι τροχοί είναι απρόσμενα μικροί, 17 ιντσών.

Το Mobilize Limo που θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα στο Μόναχο θα είναι η τελική έκδοση παραγωγής. Δεν θα διατίθεται σε ιδιώτες, αλλά μόνο σε επιχειρήσεις, σε εταιρείες ενοικιάσεων και car-sharing, και σε επαγγελματίες με συνδρομή - η οποία μαζί με το αυτοκίνητο θα προσφέρει και υπηρεσίες φόρτισης, συντήρησης, ασφάλισης, εγγύησης, και άλλες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ