H BMW δεν πρόκειται να εγκαταλείψει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

BMW M3 CS

Η εταιρεία του Μονάχου διέψευσε τα δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι θα σταματήσει να εξελίσσει κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς διευρύνει τις επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση.

Για την ακρίβεια, ο διευθυντής του τμήματος εξέλιξης της εταιρείας, Frank Weber, χαρακτήρισε τα δημοσιεύματα ως “ανοησίες”. Και συνέχισε: “Πρώτα από όλα δεν είναι αληθείς. Και δεύτερον, η εικασία ότι δεν υπάρχει κάτι περισσότερο που να μπορεί να γίνει επίσης δεν είναι αλήθεια”.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα δημοσιεύματα αυτά έρχονται λίγο πριν το λανσάρισμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της νέας αρχιτεκτονικής 'Neue Klasse', με βάση το πρωτότυπο Vision Neue Klasse που παρουσίασε πρόσφατα η BMW. Η αρχιτεκτονική αυτή θα βρει την πρώτη της εφαμοργή στη νέα iX3, και έπειτα στη νέα Μ3 με τα τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ και την τετραψήφια ιπποδύναμη.

O διευθυντής εξέλιξης της BMW, Frank Weber
O διευθυντής εξέλιξης της BMW, Frank Weber

Σύμφωνα με τον Weber, η BMW συνεχίζει να επενδύσει στην εξέλιξη των θερμικών κινητήρων λόγω των επερχόμενων -πολύ αυστηρότερων- προδιαγραφών ρύπων Euro7, που θα εφαρμοστεί από την 1η Ιουλίου 2025. “Έχουμε πολλά να κάνουμε. Και δεν το κάνουμε αυτό μόνο στην Ευρώπη, αλλά επίσης και στις ΗΠΑ και την Κίνα”, πρόσθεσε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο στόχος της βαυαρικής εταιρείας για το 2024 είναι να αντιπροσωπεύουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 15% των πωλήσεών της. Αξίζει να σημειώσουμε πως στις αρχές του 2023 η BMW αφαίρεσε από τη γκάμα των diesel κινητήρων της την ονοματολογία '20d', καθώς και τους εξακύλινδρους εν σειρά πετρελαιοκινητήρες όπως των M440d και 530d xDrive. Ανέφερε, ως αιτία, την πτώση της ζήτησης.

Ο διευθύνων σύμβουλος Oliver Zipse συμπλήρωσε ότι η απαγόρευση πώλησης θερμικών κινητήρων στην Ευρωπαϊκή Ένωση από το 2025 θα οδηγήσει τους Ευρωπαίους κατασκευαστές σε έναν εμπορικό πόλεμο τιμών με τους Κινέζους - και θεωρεί ότι αυτό είναι ένα “άμεσο ρίσκο”. Ο Zipse, επίσης, υποστηρίζει τα βιώσιμα καύσιμα και ηλεκτροκαύσιμα (e-fuels) ως εναλλακτική λύση για να κρατηθούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης στη ζωή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ