H Alpine αποκάλυψε την A110 για το φετινό « Pikes Peak»

Alpine A110 Pikes Peak

Σε λιγότερο από δύο μήνες η Alpine θα συμμετάσχει για πρώτη φορά στην ιστορία της στην Ανάβαση του Pikes Peak, και μόλις αποκάλυψε το αγωνιστικό της «θηρίο» για τον αγώνα του Colorado των ΗΠΑ: την A110 Pikes Peak.

Από τη στιγμή της ανακοίνωσης της συμμετοχής της γαλλικής εταιρείας στο φετινό Pikes Peak Internation Hillclimb η Alpine εργάζεται πυρετωδώς σε συνεργασία με τη Signatech για την τεράστια πρόκληση που την περιμένει στις 25 Ιουνίου 2023.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πρώτες δοκιμές του αγωνιστικού της πρωτοτύπου, Α110 Pikes Peak, έλαβαν χώρα την προηγούμενη εβδομάδα στο Lurcy-Levis της Γαλλίας. Θα ακολουθήσουν άλλες δύο δοκιμές επί γαλλικού εδάφους, πριν η ομάδα αποχωρήσει για το Colorado Springs, και για την φετινή διεξαγωγή του παγκοσμίου φήμης «αγώνα προς τα σύννεφα» - μια Aνάβαση μήκους 19,93 χιλιομέτρων.

Η πιο ακραία Α110 μέχρι σήμερα έχει πληθώρα ακραίων αεροδυναμικών και μηχανικών μετατροπών. Η εμπρός πτέρυγα (splitter) θυμίζει F1, όπως και η πίσω - με τη διαφορά ότι αποτελείται από δύο τμήματα. Μαζί με τις πλευρικές ποδιές, τον διαχύτη, τα πτερύγια του πίσω προφυλακτήρα, το συνολικό αεροδυναμικό πακέτο έχει το έργο της παραγωγής άντωσης στις 156 στροφές της διάσημης διαδρομής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, ο αεραγωγός στην οροφή βοηθά στην ψύξη του κινητήρα των 500 ίππων στην ουρά του αυτοκινήτου, ενώ με τις διάφορες αγωνιστικές μετατροπές η Alpine μείωσε το συνολικό βάρος στα μόλις 950 κιλά. Μια από τις εντυπωσιακές λεπτομέρειες βρίσκεται και στα φωτιστικά σώματα: τα εμπρός έχουν αντικατασταθεί από μια οριζόντια λωρίδα φωτός, ενώ τα πίσω από μια λωρίδα φωτός που διατρέχει όλο το περίγραμμα της πτέρυγας του προφυλακτήρα.

Η τροποποίηση της Α110 δεν είναι η πιο ακραία που μπορούσε, προκειμένου να εμπίμπτει στους κανονισμούς της κατηγορίας Time Attack 1. Αυτή, πάντως, επιτρέπει τις ευμεγέθεις πτέρυγες, όπως και το «πτερύγιο καρχαρία» στην απόληξη της οροφής (στο στιλ των πρωτοτύπων του LeMans) για τη βελτίωση της διαχείρισης του αέρα στις στροφές.

Την Alpine A110 Pikes Peak θα οδηγεί ο εργοστασιακός πιλότος της ομάδας Raphael Astier, νικητής του FIA R-GT Cup του 2022 με την A110 Rally, ο οποίος απαριθμεί τέσσερις συμμετοχές στο Pikes Peak και θα κάνει τις πρώτες του δοκιμές με το αυτοκίνητο την επόμενη εβδομάδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Οι πρώτες δύο ημέρες [δοκιμών] κύλησαν ομαλά και η Alpine A110 Pikes Peak πέτυχε όλους τους αρχικούς της στόχους, που είναι ένα εξαιρετικό επίτευγμα δεδομένου του λίγου χρόνου που είχαμε στη διάθεσή μας» είπε Francois Letort, διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας της Alpine για το Pikes Peak.

Και ο Raphael Linari, διευθυντής σχεδιασμού της Alpine, συμπλήρωσε: «Η A110 Pikes Peak βγάζει στην επιφάνεια την πιο άγρια πλευρά αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου. Είναι ευέλικτο και ελαφρύ βάσει σχεδίου, αλλά με τη συγκεκριμένη αεροδυναμική και τις ακραίες του αναλογίες μεταμορφώθηκε σε ένα γνήσιο αγωνιστικό θηρίο».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ