Το Subaru Brataroo 9500 Turbo, ένα “ιπτάμενο”, ενεργά αεροδυναμικό τέρας που βρυχάται πάνω από τις 9.500 στροφές, είναι το “εξωγήινο” υπερόπλο της επιστροφής των θρυλικών Gymkhana - με τον Travis Pastrana στο τιμόνι.
Η πολυαναμενόμενη επιστροφή του εμβληματικού franchise Gymkhana ανακοινώθηκε επίσημα από τη Hoonigan και τη Subaru Motorsports USA στη φετινή έκθεση SEMA του Λας Βέγκας.
Η αποκάλυψη του Subaru Brataroo 9500 Turbo σηματοδοτεί την έναρξη της «Gymkhana Season», συνεχίζοντας την παράδοση που ξεκίνησε ο εκλιπών Ken Block και μετέτρεψε ένα πάθος για οδήγηση σε παγκόσμιο πολιτισμικό φαινόμενο.
BUY NOW
Το νέο φιλμ, με τίτλο Gymkhana: Aussie Shred, θα κάνει πρεμιέρα στις αρχές Δεκεμβρίου στο κανάλι της Hoonigan στο YouTube. Θα γυριστεί στην Αυστραλία -την πατρίδα της λέξης “hoon”- και θα περιλαμβάνει εμβληματικά τοπία, guest εμφανίσεις και φυσικά τον Travis Pastrana πίσω από το τιμόνι του τρίτου ειδικά εξελιγμένου για τη Gymkhana Subaru του. Θα πρέπει να περιμένουμε εκρήξεις και καπνούς, παράτολμες στιγμές και άλματα που θα γράψουν ιστορία.
Το Brataroo 9500 Turbo, βασισμένο σε ένα Subaru BRAT του 1978, έχει σχεδιαστεί για να ανεβάσει τον πήχη της σειράς. Η κατασκευή του είναι γεμάτη τεχνικά κόλπα. Συνδυάζει το ανυπότακτο πνεύμα του αυθεντικού Bi-Drive Recreational All-Terrain Transporter της Subaru με κορυφαία μηχανολογική εξέλιξη.
Η Subaru of America και η Vermont SportsCar ανέλαβαν να δημιουργήσουν ένα όχημα έτοιμο να πλαγιολισθήσει, να πετάξει και να προσγειωθεί με ασφάλεια, ξεπερνώντας τα όρια των προηγούμενων πρωτοτύπων του Gymkhana.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας boxer κινητήρας 2.0 λίτρων turbo, που αποδίδει 670 ίππους και έχει όριο περιστροφής πάνω από 9.500 σ.α.λ. Πρόκειται για τον πιο υψηλόστροφο κινητήρα που έχει φορέσει ποτέ ένα πρωτότυπο Gymkhana. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου σειριακού κιβωτίου SADEV και αγωνιστικών διαφορικών.
Το αμάξωμα, φτιαγμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, «ντύνεται» πάνω σε σασί της VSC με roll cage προδιαγραφών WRC. Η χαρακτηριστική μορφή του BRAT ανασχεδιάστηκε από τον διάσημο designer Khyzyl Saleem (The Kyza), ο οποίος χάρισε στο Brataroo μια φουτουριστική, φαρδύτερη σιλουέτα που παντρεύει motorsport και ρετρό αισθητική.
Η βαφή αντλεί έμπνευση από τα αυστραλιανά ηλιοβασιλέματα, με καγκουρό να σηκώνουν τον χαρακτηριστικό «αντίχειρα» του Pastrana, ενώ ξεχωρίζουν τα λογότυπα των KMC Wheels, Mercury Marine, Yokohama, Heat Wave και Dixxon.
Αεροδυναμικά, το Brataroo διαθέτει το πιο εξελιγμένο σύστημα που έχει δει ποτέ Gymkhana αυτοκίνητο. Οι εμπρός γρίλιες ρυθμίζουν ενεργά την αεροδυναμική ισορροπία του οχήματος, τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα, ενώ δύο εναλλάξιμες πίσω πτέρυγες -μία για μέγιστη κάθετη δύναμη και μία μικρότερη για περισσότερο καπνό- διαθέτουν ρυθμιζόμενη γωνία και δυνατότητα ενεργής επέκτασης για σταθερότητα στις εντυπωσιακές πτήσεις.
Το Brataroo πατάει σε μοναδικές σφυρήλατες ζάντες KMC 18 ιντσών, εμπνευσμένες από τη χρυσή εποχή των ράλι στα τέλη των ’70s, ντυμένες με ελαστικά Yokohama ADVAN A052 ή APEX, ανάλογα με τις ανάγκες κάθε σκηνής.
Το εσωτερικό συνδυάζει το vintage στυλ του ’78 με σύγχρονη τεχνολογία. Το ταμπλό από ανθρακονήματα και οι επιφάνειες από λιναρόκοκκο θυμίζουν τα απλά χρόνια του BRAT, ενώ τα κουμπιά του A/C πλέον ρυθμίζουν την ενεργή αεροδυναμική. Ένα αυθεντικό ραδιόφωνο και CB Radio ολοκληρώνουν την old-school πινελιά, με τη χαρακτηριστική καρό επένδυση Dixxon Flannel να υπογραμμίζει τη συνεργασία του Pastrana με την ιαπωνική εταιρεία.
«Αυτό το BRAT είναι εντελώς τρελό - με την καλύτερη έννοια», δήλωσε ο Travis Pastrana. «Έχει την ψυχή ενός vintage Subaru, αλλά και την τεχνολογία για να κάνει πράγματα που κανένα Gymkhana αυτοκίνητο δεν έχει τολμήσει. Είναι φτιαγμένο για να ‘τρώει ξύλο’, να πετάει ψηλά και να επιστρέφει για περισσότερο. Είναι μακράν το πιο ακραίο Gymkhana που έχουμε χτίσει ποτέ».