Γνωστή εταιρεία κατεβάζει ρολά -Στον αέρα 50.000 εργαζόμενοι

Εργοστάσιο Ευρώπη

Ένας από τους βασικούς προμηθευτές των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών κατέθεσε αίτηση ώστε να υπαχθεί σε καθεστώς αναδιάρθρωσης.

Δύσκολες ώρες βιώνουν αρκετές εταιρείες κατασκευής ανταλλακτικών αυτοκινήτων, μιας και δείχνουν ανήμπορες να επιβιώσουν στο συνεχώς μεταβαλλόμενο αυτοκινητικό τοπίο.

Δυσοίωνο προβάλλει το μέλλον, μεταξύ άλλων, για την Marelli Holdings Co., η οποία σύμφωνα με ιαπωνικά δημοσιεύματα αποφάσισε να υποβάλλει αίτηση πτώχευσης βάσει του Κεφαλαίου 11 στο δικαστήριο του Ντέλαγουερ, ώστε να μειώσει το βάρος του χρέους της και να αναδιαρθρωθεί υπό νέα ιδιοκτησία.

Σύμφωνα με το Nikkei, οι διαπραγματεύσεις για ρύθμιση του χρέους της εταιρείας δεν καρποφόρησαν, και η επόμενη μέρα θα τη βρει στους κόλπους της επενδυτικής εταιρείας Strategic Value Partners LLC.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Marelli

Με έδρα την Σαϊτάμα, η Marelli διατηρεί περίπου 170 εγκαταστάσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ προμηθεύει τους κατασκευαστές συστήματα φωτισμού, τεχνολογίες κλιματισμού, ηλεκτρικούς κινητήρες, αναρτήσεις και άλλα εξαρτήματα.

Σημειώνεται ότι πρόκειται για τη δεύτερη προσπάθεια αναδιάρθρωσης της Marelli τα τελευταία δύο χρόνια. Συμμετείχε σε διαπραγματεύσεις για το χρέος της και το 2022, με πηγές του Bloomberg να αποκαλύπτουν ότι το συνολικό χρέος έφτανε τα 9,5 δισ. δολάρια.

Όσον αφορά τον βασικό παράγοντα οικονομικής ζημιάς της εταιρείας, ήταν οι χαμηλοί ρυθμοί ανάκαμψης από την πανδημία Covid-19 κατά την οποία οι εγκαταστάσεις της ανέστειλαν τη λειτουργία τους. Επιπλέον, υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας επισημαίνουν ότι η εταιρεία επλήγη από υψηλά λειτουργικά κόστη, όπως και μείωση του όγκου παραγγελιών.

Marelli
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή τη στιγμή η Marelli απασχολεί πάνω από 50.000 εργαζομένους, οι οποίοι δείχνουν να βρίσκονται σε αγωνία σχετικά με το τι τους ξημερώνει.

Η Marelli δεν είναι ο μοναδικός κατασκευής εξαρτημάτων για αυτοκίνητα που το τελευταίο διάστημα έχει αντιμετώπισει σοβαρά προβλήματα. Αβέβαιο ήταν το μέλλον και για τη γερμανική Recaro που το περασμένο καλοκαίρι κατέθεσε αίτηση πτώχευσης, εξαιτίας σοβαρών οικονομικών προβλημάτων.

Λίγο πριν το τέλος του 2024, όμως, ο ιταλικός όμιλος Proma πρόσφερε σανίδα σωτηρίας στην εταιρεία, εξαγοράζοντάς την -Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ