Τέλος τα τρόλεϊ από τους δρόμους -Πότε «ξηλώνονται» τα καλώδια σε Αθήνα και Πειραιά

τρόλει

Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι τα δύο νέα τρόλεϊ κοστίζουν όσο τρία νέα ηλεκτρικά λεωφορεία

Εντός των επόμενων δύο μηνών θα έχει ξεκινήσει το «ξήλωμα» των καλωδίων κίνησης των τρόλεϊ στην Αθήνα και τον Πειραιά, καθώς ο παλαιός στόλος των τρόλεϊ θα αντικατασταθεί από καινούρια ηλεκτρικά λεωφορεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό αποκάλυψε ο αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κωνσταντίνος Κυρανάκης μιλώντας στον Realfm ξεκαθαρίζοντας παράλληλα ότι το κόστος αγοράς δύο τρόλεϊ είναι αντίστοιχο με το κόστος απόκτησης τριών καινούριων ηλεκτρικών λεωφορείων.

Συγκεκριμένα ο κ. Κυρανάκης επισήμανε ότι: «Μέχρι το τέλος αυτού του έτους, δηλαδή εντός των επόμενων δύο μηνών, θα έχει ξεκινήσει το “ξήλωμα” των καλωδίων στο κέντρο της Αθήνας και στο κέντρο του Πειραιά. Ο αθηναϊκός και ο πειραϊκός ουρανός, δηλαδή, θα αρχίσουν να απελευθερώνονται από τα καλώδια των τρόλεϊ. Θα μείνουν κάποιες ευθείες, όπως έχω εξηγήσει αρκετές φορές και ο παλιός στόλος – έχουμε συνολικά 198 τρόλεϊ αυτή την στιγμή στο δίκτυο-, ο παλιός στόλος των 100 θα αποσυρθεί και θα αντικατασταθεί από ηλεκτρικά λεωφορεία.

Υπενθυμίζω ότι με το ίδιο κόστος για κάθε δύο νέα τρόλεϊ μπορούμε να αγοράσουμε τρία νέα ηλεκτρικά λεωφορεία. Επίσης το κόστος λειτουργίας των τρόλεϊ σήμερα είναι υπερδιπλάσιο, έχω απαντήσει και σχετική ερώτηση στη Βουλή, από το κόστος λειτουργίας των ηλεκτρικών λεωφορείων, Άρα, λοιπόν, δεν κάνουμε μόνο μία αλλαγή για αισθητικούς λόγους. Την κάνουμε κυρίως για λόγους εξοικονόμησης».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχετικά με τον Προαστιακό σιδηρόδρομο ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι: «Η προτεραιότητά μου κατ’ αρχάς είναι να γίνει μία ανακαίνιση στους σταθμούς του Προαστιακού που λειτουργούν ήδη. Οι σταθμοί αυτοί είναι επίσης σε μία πολύ κακή κατάσταση. Χρειάζονται σημαντική ανακαίνιση. Υπάρχει μία εικόνα εγκατάλειψης η οποία δεν τιμά τον Προαστιακό. Άρα αυτό το έργο θα προχωρήσει στις αρχές του 2026. Ταυτόχρονα οι Ιταλοί θα παραγγείλουν νέα τρένα και κάποια από αυτά είναι και προαστιακής χρήσης. Άρα λοιπόν θα ενισχυθεί ο στόλος να μειωθούν οι χρονοαποστάσεις».

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ