https://www.executivelease.gr/leasing-obvious-guide?utm_source=car+and+motor.gr&utm_medium=banner&utm_campaign=car+and+motor.gr&utm_id=banner+car+and+motor

Για ηλεκτρικό ρεκόρ στο Nurburgring «πάει» το Renault 5 Turbo 3E

Renault 5 Turbo 3E

Η κορυφαία έκδοση του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Renault 5, κατευθύνεται προς τη διάσημη πίστα του Nurburgring. Εκεί, θα προσπαθήσει να καταρρίψει το ρεκόρ γύρου.

Με 533 ίππους από δύο ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες στους πίσω τροχούς και με 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 sec, το εκρηκτικό Turbo 3E, έχει αναμφίβολα τις προϋποθέσεις να πετύχει κάτι πολύ καλό. Μέχρι στιγμής, το ταχύτερο ηλεκτρικό μοντέλο στο Nordschleife (μήκους 20.832 μέτρων), από τον Απρίλιο του 2025 με χρόνο 7:04,957, είναι το Xiaomi SU7 Ultra.

Το Rimac Nevera και η Porsche Taycan Turbo GT δεν είναι πολύ πιο αργά, αλλά η γαλλική εταιρεία στοχεύει στο Tesla Model S Plaid (7:35,579) και στο Hyundai Ioniq 5 N (7:45,59). Ένα ρεκόρ θεωρείται σχεδόν σίγουρο, αφού πρόκειται για το ταχύτερο ηλεκτρικό πισωκίνητο όχημα της αγοράς. Το βάρος του αμαξώματος είναι περίπου 1.450 κιλά, ενώ όπως έχει ανακοινωθεί αρκετά συστήματα της τεχνολογίας του θα χρησιμοποιηθούν και στο επερχόμενο Alpine A110 Electric.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Renault 5 Turbo 3E b

Πιθανός οδηγός που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι του Renault, είναι ο δοκιμαστής του Group, Laurent Hurgon, ο οποίος αγωνίζεται επίσης με μια Lamborghini Super Trofeo. Το 2019 είχε σημειώσει ρεκόρ με προσθιοκίνητο αυτοκίνητο, το Megane RS Trophy-R. Η πίστα του Nurburgring αποτελεί τεράστια πρόκληση για τον οποιονδήποτε. Όσον αφορά τα EVs, οι επαναλαμβανόμενες επιταχύνσεις, και επιβραδύνσεις, επιβαρύνουν τόσο την μπαταρία, όσο τους κινητήρες, καθώς και τα φρένα.

Οι άνθρωποι πίσω από την κατασκευή του Turbo 3E, επιθυμούν να αποδείξουν ότι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, μπορεί να είναι πραγματικά σπορ. Εν τω μεταξύ το νέο 5άρι έχει δώσει μεγάλη ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία, αυξάνοντας τις πωλήσεις και τα ποσοστά επί του συνόλου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ