Γερμανοί και Ιταλοί δεν θέλουν να βάλουν τέλος σε βενζίνη και diesel

Alfa Romeo Giulia QV Engine

Οι ιταλικές αυτοκινητοβιομηχανίες υποστηρίζουν την θέση της Γερμανίας και τάσσονται κατά της απαγόρευσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Η Γερμανία ανακοίνωσε πριν μερικές μέρες την πρόθεσή της να συνεχίσει την χρήση κινητήρων που καταναλώνουν βενζίνη ή πετρέλαιο μετά το 2035. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το σχέδιο της Κομισιόν που προβλέπει απαγόρευση της πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από εκείνη την χρονιά, με τους Γερμανούς να εναντιώνονται σθεναρά.

Πλέον όμως έχουν και την υποστήριξη της Ιταλικής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ANIFA), μιας και στην τελευταία της ανακοίνωση ανέφερε: “Xαιρετίζουμε τη θέση που πήρε η Γερμανική κυβέρνηση σχετικά με την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ε.Ε. από το 2035”.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Abarth F595 Engine

Η τελευταία εξέλιξη είναι ένα ακόμη πλήγμα κατά της Ευρώπης και των περιβαλλοντικών της στόχων, και η Anifa, όπως και οι γερμανικές αρχές, είναι της γνώμης ότι η απαλλαγή από τις επικίνδυνες εκπομπές ρύπων μπορεί να επιτευχθεί και με τη χρήση συνθετικών καυσίμων. Αρκετοί Γερμανοί κατασκευαστές εργάζονται ήδη σε αυτά, όπως η Audi και η Porsche για παράδειγμα, καθώς και ορισμένες ιταλικές εταιρείες.

“Υποστηρίζουμε την ανάγκη για μια ουδέτερη προσέγγιση που να αφήνει περιθώρια και για άλλες τεχνολογικές λύσεις μείωσης των εκπομπών CO2, αντί να εστιάζουμε αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα”, ανέφερε η ένωση στην δήλωση της.

Μάλιστα, οι περισσότερες από τις κορυφαίες Ιταλικές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν κρύβουν ότι θέλουν να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση με πιο ήπιο ρυθμό και όχι βιαστικά. Για αυτό τον λόγο, διαπραγματεύονται με τις αρχές της χώρας, συζητώντας άλλες επιλογές για τη μείωση των επιβλαβών εκπομπών ρύπων. Στην Ιταλία, εξετάζεται ακόμη και η δημιουργία ταμείου για τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας σε αυτό το μεταβατικό στάδιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ