citroen aposirsi

Μεγάλη γερμανική εταιρεία είναι έτοιμη να αφήσει στον δρόμο χιλιάδες υπαλλήλους -Τι κατασκευάζει

production plant

Επί πολλά χρόνια συνώνυμη με τη γερμανική ακρίβεια, την ταχύτητα και την πολυτέλεια, μία μεγάλη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία εισέρχεται σε περίοδο ριζικών ανακατατάξεων.

Ο διεθνής «πόλεμος» τιμών, η κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων των μοντέλων της στην αγορά της Κίνας, και ο τεχνολογικός «σεισμός» των τελευταίων χρόνων χάρη στη βίαιη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, έχουν αλλάξει άρδην τη στρατηγική του εν λόγω κατασκευαστή τα τελευταία χρόνια, ο οποίος βρίσκεται εν μέσω ενός από τους πιο ριζικούς μετασχηματισμούς στην ιστορία του.

Η Κίνα, επί χρόνια «χρυσωρυχείο» για τις premium μάρκες, μετατράπηκε μέσα σε λίγα χρόνια σε τεράστιο πρόβλημα για την εταιρεία, αφού οι εγχώριοι κατασκευαστές προσφέρουν πλέον φθηνότερα, τεχνολογικά προηγμένα και συχνά πιο τολμηρά σχεδιαστικά αυτοκίνητα των οποίων οι πωλήσεις έχουν εκτοξευθεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
car factory 14

Ωστόσο και η κατάσταση στη Γερμανία δεν είναι λιγότερο δύσκολη. Οι μεγάλες επενδύσεις στην εξέλιξη νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, ο μεγάλος ανταγωνισμός στον κλάδο και η πίεση για διατήρηση των περιθωρίων κέρδους έχουν δημιουργήσει έναν «εκρηκτικό» συνδυασμό, ο οποίος οδηγεί σε δυσοίωνες προβλέψεις.

Η χειρότερη απ’ όλες, σύμφωνα με τα συνδικάτα της Γερμανίας, είναι ότι μία στις τέσσερις θέσεις εργασίας στα γερμανικά εργοστάσια της εταιρείας κινδυνεύει.

car factory 15
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το τελευταίο διάστημα η εταιρεία αποφάσισε να σταματήσει να επενδύει μονομερώς στην ηλεκτροκίνηση, «ανακαλύπτοντας» εκ νέου τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, σε συνδυασμό συχνά με τη χρήση συνθετικών καυσίμων.

Το τμήμα εξέλιξης της εταιρείας συνεχίζει να εργάζεται προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, απλώς όχι με την ίδια «επιθετικότητα» που είχε σχεδιαστεί πριν από λίγα χρόνια, παρουσιάζοντας μία εικόνα που συμβαδίζει με το μέλλον, χωρίς να χάνει το «βενζινοκίνητο» DNA της.

car factory 16

Από τη μία πλευρά, υπάρχει ένα ισχυρό brand, με τεχνογνωσία δεκαετιών, υψηλά περιθώρια κέρδους και πιστούς πελάτες στις δυτικές αγορές. Από την άλλη, υπάρχει πίεση για αναδιάρθρωση, μια δύσκολη κατάσταση στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο και τεράστιο επενδυτικό ρίσκο που σχετίζεται με την ηλεκτροκίνηση.

Η μάρκα που ήταν ανέκαθεν σύμβολο της ταχύτητας καλείται τώρα να επιβραδύνει και να βρει έναν τρόπο να παραμείνει στην κορυφή, σε μια εποχή όπου ολόκληρος ο κόσμος της αυτοκίνησης αναδιαμορφώνεται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ