Γαλλικό Κοινωνικό Leasing: Ποια μοντέλα συμμετέχουν και πόσο κοστίζουν το μήνα;

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο για λιγότερο από 100 ευρώ δεν υπάρχει! Αλλά η κοινωνική μίσθωση ανατρέπει τα πάντα.
Ξεκίνησε την 1η Οκτωβρίου το Κοινωνικό Leasing στη Γαλλία που περίμεναν με ανυπομονησία τόσο οι αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και οι πολίτες. Το φετινό πρόγραμμα θα χρηματοδοτήσει 50.000 αυτοκίνητα και σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών οι πόροι θα αντέξουν για λίγες ημέρες!
Οι κυβερνητικές υπηρεσίες επικεντρώνονται πλήρως στη φάση έναρξης του συστήματος. Οι εντολές αγοράς ξεκίνησαν να υπογράφονται από χθες.
BUY NOW

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο για λιγότερο από 100 ευρώ δεν υπάρχει! Αλλά η κοινωνική μίσθωση θα μας έκανε να πιστέψουμε το αντίθετο. Η 2η σεζόν ξεκίνησε, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει συσσωρευμένες δυσκολίες εδώ και αρκετούς μήνες.
Παρά τις αρκετά τυπικές επιπτώσεις από απροσδόκητα κέρδη, η κοινωνική μίσθωση αφορά «επίσημα» μόνο τα πιο μεσαία νοικοκυριά. Φέτος, η Γαλλική κυβέρνηση αύξησε τους πόρους σε 370 εκατ. ευρώ το οποίο αντιστοιχεί στην επιδότηση 50.000 πελατών.
Στα χαρτιά, τα κριτήρια είναι περιοριστικά. Οι αιτούντες πρέπει να έχουν κατοικία στη Γαλλία και να έχουν φορολογικό εισόδημα μικρότερο ή ίσο με 16.300 ευρώ, ή να ανήκουν σε ειδικές πληθυσμιακές ομάδες.
Πρέπει επίσης να έχουν απόσταση μετακίνησης από το σπίτι προς τον χώρο εργασίας άνω των 15 χλμ. ή να διανύουν περισσότερα από 8.000 χλμ. ετησίως με το προσωπικό τους όχημα στο πλαίσιο της επαγγελματικής τους δραστηριότητας.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι μεταξύ των προγραμματισμένων αιτήσεων, οι 5.000 θα προορίζονται για κατοίκους μητροπολιτικών περιοχών που καλύπτονται από ζώνες χαμηλών εκπομπών (LEZ), παρά την κατάργηση αυτού του συστήματος.

Τα υπέρ και τα κατά
Παρόλο που το Κοινωνικό Leasing είναι ένας μηχανισμός που καταστρέφει τις υπολειμματικές αξίες ενός ηλεκτρικού οχήματος, ανανεώθηκε χωρίς να ληφθεί υπόψη η απόδοση της μίσθωσης και η απώλεια αξίας που πρέπει να αναλάβει ο αντιπρόσωπος. Η γαλλική κυβέρνηση παραμένει κωφή στις εξηγήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Φέτος, οι δημόσιες αρχές απλώς πρότειναν στους κατασκευαστές να αναλάβουν αυτές τις ζημίες... Ακολουθώντας το παράδειγμα του ομίλου Volkswagen, κεντρικά συστήματα επαναγοράς έχουν εφαρμοστεί από κατασκευαστές όπως η Stellantis. Μένει να δούμε αν οι διανομείς δεν θα χάσουν ξανά φέτος καθώς τίποτα δεν είναι σίγουρο!
Σε ένα πλαίσιο αγοράς όπου τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν σταματήσει για τους ιδιώτες και έχουν αποκλειστεί οι επιδοτήσεις, το Κοινωνικό Leasing έρχεται την κατάλληλη στιγμή για να ενισχύσει τα στατιστικά στοιχεία ταξινομήσεων των ηλεκτρικών ΙΧ μέχρι το τέλος του έτους.
Για τους κατασκευαστές, αποτελεί ευκαιρία για μια εκστρατεία μάρκετινγκ χαμηλού κόστους με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματα. Ακόμα κι αν η μίσθωση είναι μια ασύμφορη επιχείρηση για τον τομέα. Όλοι ελπίζουν, συμπεριλαμβανομένων των κατασκευαστών που παράγουν τα οχήματά τους στην Κίνα, και επομένως δεν έχουν οικολογική αξιολόγηση, ότι η μίσθωση θα αναζωογονήσει την εμπορική μηχανή των ηλεκτρικών οχημάτων. Ενώ η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων αναπτύσσεται σχεδόν παντού στην Ευρώπη όπως στη Γερμανία, στην Ισπανία, ακόμη και στην Ιταλία, στην Γαλλία διακρίνεται για τις χαμηλές πωλήσεις της από τον Ιανουάριο του 2025.

Τα προγνωστικά
Αυτή η νέα έκδοση του Κοινωνικού Leasing είδε έναν αριθμό ρεκόρ μοντέλων στη γραμμή εκκίνησης. Σε αντίθεση με την πρώτη έκδοση, όλοι οι κατασκευαστές που παρήγαγαν τα μοντέλα τους στην Ευρώπη (οικολογική βαθμολογία) κατάφεραν να οργανωθούν ώστε να βρίσκονται στην ίδια γραμμή εκκίνησης με τη Stellantis και τη Renault. Ωστόσο οι δύο εθνικοί κατασκευαστές αναμένεται να κατακτήσουν τη συντριπτική πλειοψηφία των κρατήσεων.
Η κοινωνική μίσθωση αναζωπυρώνει τον πόλεμο των τιμών
Από την πλευρά των κατασκευαστών, η προσφορά μίσθωσης πρέπει να ξεκινά από 95 ευρώ για μια ελάχιστη περίοδο τριών ετών, συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον 12.000 χλμ. ετησίως, για μηνιαία μίσθωση μικρότερη των 200 ευρώ. Η Peugeot έχει ήδη ανακοινώσει ένα e-208 στα 120 ευρώ, η Renault απαντά με το R5 Five E-Tech.
Αντιμέτωποι με τον προφανή κίνδυνο υποχώρησης των υπολειμματικών αξιών, μια σημαντική ανησυχία για τους διανομείς που δεν ενδιαφέρονται για αυτό το μέτρο βοήθειας στις αγορές, η Stellantis έχει σχεδιάσει να συγκεντρώσει τις επαναγορές μέσω της θυγατρικής της Spoticar.

Οι μονομάχοι
Ο πρώτος δικαιούχος του Κοινωνικού Leasing πέρυσι, ο γαλλο-ιταλο-αμερικανικός κατασκευαστής, διαπραγματεύεται μέρος των αποτελεσμάτων πωλήσεών του στη Γαλλία αυτό το φθινόπωρο. Τα μοντέλα του αντιπροσωπεύουν τις μισές από τις εκδόσεις που είναι επιλέξιμες για Κοινωνικό Leasing το 2025! Η Renault δεν υστερεί, θέτοντας επίσης τους πόρους για την πώληση μεγάλου αριθμού μοντέλων κατά τη διάρκεια αυτής της δεύτερης καμπάνιας.

Επιλέξιμα μοντέλα για λιγότερο από 100 ευρώ/μήνα
Citroën ë-C3 You από 95 ευρώ
Fiat Grande Panda από 95 ευρώ
Hyndai Inster, από 99 ευρώ

Από 100 ευρώ έως 150 ευρώ/μήνα
Citroën ë-C3 Aircross You από 119 ευρώ
Ηλεκτρικό Opel Corsa από 119 ευρώ
Ηλεκτρικό Opel Frontera από 119 ευρώ
Peugeot e-208 Allure από 120 ευρώ
Renault 5 E-Tech Five 95 ίππων αυτονομία στην πόλη από 120 ευρώ
Fiat 500e από 129 ευρώ
Peugeot e-208 Style από 130 ευρώ
Ford Puma Gen-E από 139 ευρώ
Volkswagen ID.3 Pure Life Max, 52 kW, από 139 ευρώ
Renault 5 E-Tech Evolution 120 ίππων αυτονομία στην πόλη από 139 ευρώ
Fiat 600e από 145 ευρώ
Citroën ë-Berlingo Plus από 149 ευρώ
Opel Mokka Electric από 149 ευρώ
Skoda Elroq 50 City από 149 ευρώ
Peugeot e-208 GT από 150 ευρώ
Peugeot e-2008 Style από 150 ευρώ

Από 150 ευρώ έως 200 ευρώ/μήνα
Renault 4 E-Tech Evolution 120 ίππων αυτονομία στην πόλη από 155 ευρώ
Ford Explorer από 159 ευρώ
Peugeot e-2008 Allure από 165 ευρώ
Volkswagen ID.4 Pure Life Max, 52 kW, από 169 ευρώ
Renault 5 E-Tech Techno 120 ίππων αστική αυτονομία από 170 ευρώ
Renault 5 E-Tech Evolution 150 ίππων άνετη αυτονομία από 170 ευρώ
Toyota Proace City Verso, από 179 ευρώ
Citroën ë-C4 Εσείς από 179 ευρώ
Jeep Avenger από 179 ευρώ
Lancia Ypsilon LX Elettrica από 179 ευρώ
Renault 4 E-Tech Evolution 150 ίππων άνετη αυτονομία από 180 ευρώ
Cupra Born από 189 ευρώ
Skoda Elroq 60 Element από 189 ευρώ
Renault 5 E-Tech Techno 150 ίππων άνετη αυτονομία από 195 ευρώ
Renault Mégane E-Tech Equilibre 130 ίππων αστική αυτονομία από 195 ευρώ
Alfa Romeo Junior Elettrica Speciale από 199 ευρώ
Renault 4 E-Tech Techno 150 ίππων άνετη αυτονομία από 199 ευρώ
Peugeot e-308 από 200 ευρώ