Φθηνά και ηρωικά SUV με έως 3.000 ευρώ -5 ευκαιρίες που δεν πρέπει να χάσεις

Subaru Forester

Τα SUV έχουν τον τρόπο να παραμένουν στο προσκήνιο της επικαιρότητας, ακόμα και όταν παρέλθει η λάμψη της νεότητάς τους. Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύει μια σύντομη έρευνα στην αγορά των μεταχειρισμένων, η οποία ως συνήθως έφερε στο φως ακατέργαστα διαμάντια.

Τα οχήματα ελευθέρου χρόνου δεν αποτελούν τυχαία τη δημοφιλέστερη κατηγορία της ελληνικής αγοράς, εξυπηρετώντας πολλές και διαφορετικές ανάγκες χάρη σε χαρακτηριστικά που μόνον τα σύγχρονα SUV μπορούν να συνδυάσουν.

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, η κίνηση στους τέσσερις τροχούς, η πρακτικότητα και η χρηστικότητα, οδήγησαν τα οχήματα ελευθέρου χρόνου στην κορυφή των πωλήσεων, εκτοπίζοντας από αυτήν παραδοσιακές δυνάμεις της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως είναι φυσικό τα SUV γίνονται… ανάρπαστα και στην αγορά των μεταχειρισμένων, η οποία ωστόσο εξακολουθεί να κρύβει ευκαιρίες και προτάσεις που παρότι μετρούν αρκετά χρόνια στην πλάτη του παραμένουν σύγχρονα και αν μη τι άλλο μάχιμα.

Εμείς εντοπίσαμε πέντε από αυτά τοποθετώντας ως όριο τα 3.000 ευρώ και ως προϋπόθεση την απολύτως λειτουργική τους κατάσταση.

Honda HR-V

H πρώτη γενιά του Honda HR-V ήταν με διαφορά και η πλέον επαναστατική στη μέχρι τώρα πορεία του αυτοκινήτου, αναδιατυπώνοντας τον ορισμό ενός σύγχρονου SUV. O σχεδιασμός, παρότι δυναμικός, δεν επέβαλλε οδυνηρούς χωροταξικούς συμβιβασμούς, τουλάχιστον στην πεντάθυρη και κατά γενική ομολογία πρακτικότερη έκδοση.

Honda HR-V

Κι αυτό γιατί το HR-V διέθετε δύο τύπους αμαξώματος -τρίθυρο και πεντάθυρο- συντηρώντας κατά αυτόν τον τρόπο τον μύθο της πιο οδηκεντρικής πρότασης της κατηγορίας. Πέρα από τις δύο επιπλέον πόρτες, το πεντάθυρο HR-V διέθετε και μεγαλύτερα κατά 10 εκατοστά μεταξόνιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δικίνητο ή τετρακίνητο, το ιαπωνικό SUV φιλοξενούσε κάτω από το καπό του έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρου και απόδοσης 105 ή 125 ίππων, ο οποίος είχε στο πλευρό του είτε ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων είτε ένα CVT.

Honda HR-V

Στη χώρα μας, η τιμή του Honda HR-V διαπραγματεύεται κάτω από τα 3.000 ευρώ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ακριβότερα δείγματα του ιαπωνικού SUV.

Subaru Forester

Θα αποτελούσε παράληψη αν από τη λίστα μας με τα προσιτά τετρακίνητα μοντέλα της αγοράς του μεταχειρισμένου έλλειπε μια πρόταση της Subaru. Όχι μια οποιαδήποτε πρόταση της Subaru αλλά το γνωστό σε όλους Forester.

Με το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, γνωστό και ως Symmetrical All Wheel Drive, να αποτελεί τον κοινό παρονομαστή για όλες τις γενιές του, το ιαπωνικό all-arounder αποκτά την ικανότητα να κινείται με την ίδια αποτελεσματικότητα σε άσφαλτο και χώμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Subaru Forester

Ένα ακόμα πλεονέκτημα του Subaru Forester αποτελεί οι αναλογίες του αμαξώματος και η πρακτικότητα με την οποία ντύνουν μια τετρακίνητη πρόταση, η οποία με τον σωστό τύπο ελαστικού μπορεί να σας ταξιδέψει παντού.

Οι τιμές του Subaru Forester στην ελληνική αγορά ξεκινούν σημαντικά κάτω από το ψυχολογικό όριο των 3.000 ευρώ, ωστόσο, εστιάζοντας στη δεύτερη και την τρίτη γενιά του αυτοκινήτου είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα εξαντλήσετε τον προϋπολογισμό σας.

Nissan X-Trail

Το X-Trail πήρε τη σκυτάλη από το Terrano, εξασφαλίζοντας στη Nissan ισχυρή εκπροσώπηση στην αναδυόμενη -εκείνη την εποχή- κατηγορία των SUVs.

To οικογενειακών διαστάσεων και προδιαγραφών όχημα ελευθέρου χρόνου δεν διαφοροποιήθηκε από το παράδειγμα των βασικών ανταγωνιστών του, επενδύοντας στην αξιοπιστία ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2,0 λίτρων και στις εκτός δρόμου ικανότητες που μπορεί να προσφέρει η παρουσία ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Nissan X-Trail

Στα χαρίσματα της πρώτης γενιάς του Nissan X-Trail προσθέστε το χαμηλό κόστος απόκτησής του σήμερα, καθώς και την ανθεκτική στο πέρασμα του χρόνου σχεδίαση του, η οποία μάλιστα διατηρήθηκε με απόλυτη επιτυχία και στη δεύτερη κατά σειρά γενιά του αυτοκινήτου.

Daihatsu Terios

Το Daihatsu Terios δημιούργησε τη δική του σχολή στην κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου. Οι συμπαγείς διαστάσεις τού επέτρεψαν να διατηρήσει τον προσιτό χαρακτήρα του και να απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό, το οποίο εκτίμησε τον διττό προσανατολισμό του και το βαρύ βιογραφικό του.

Το σύστημα τετρακίνησης, οι σχέσεις υποπολλαπλασιασμού σε συνδυασμό με τον κινητήρα του 1,3 λίτρου και τους επαρκείς χώρους για τέσσερις, δημιούργησε ένα «πακέτο» το οποίο στην εποχή του δεν είχε… αντίπαλο.

Daihatsu Terios
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τιμή της πρώτης γενιάς του ιαπωνικού μοντέλου στη χώρα μας ξεκινά κατά προσέγγιση από τα 3.000 ευρώ, αποτελώντας μία από τις δικές μας επιλογές στην κατηγορία των προσιτών και μάλιστα τετρακίνητων SUV της ελληνικής αγοράς.

Toyota RAV4

Ο κόσμος των οχημάτων ελευθέρου χρόνου θα ήταν διαφορετικός αν το 1994 δεν είχε προχωρήσει στον… εκδημοκρατισμό της τετρακίνησης, παρουσιάζοντας το επαναστατικό για τα δεδομένα της εποχής RAV4.

Όχι τυχαία το Toyota RAV4 θεωρήθηκε ο ιδρυτής της κατηγορίας των σύγχρονων SUV, διαθέτοντας αυτοφερόμενο πλαίσιο, εκδόσεις με κίνηση στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς, καθώς και δύο τύπους αμαξώματος.

Toyota RAV4

Στη χώρα μας, το RAV4 δεν άργησε να γνωρίσει την επιτυχία, με την πρώτη γενιά του να προσφέρεται τόσο στις τρίθυρες όσο και και στις πεντάθυρες εκδόσεις σε προκλητικά χαμηλές τιμές και κάτω από το όριο των 3.000 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε αντίθεση με τη δεύτερη γενιά του ιαπωνικού SUV, η πρώτη διατέθηκε στην ευρωπαϊκή αγορά σε αποκλειστικά τετρακίνητες εκδόσεις για την κίνηση των οποίων φρόντιζε ένας δίλιτρος, ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης απόδοσης 150 ίππων.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ