
Το νέο Ford Ranger Plug-in Hybrid προσφέρει όλες τις δυνατότητες του δημοφιλέστερου σε πωλήσεις στην Ευρώπη pick-up μοντέλου, οι οποίες για πρώτη φορά ενισχύονται από ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης.
Η υβριδική τεχνολογία του Ranger PHEV, που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χλμ. χωρίς εκπομπές ρύπων, καθώς και μειωμένο κόστος ιδιοκτησίας. Παράλληλα, διατηρεί τις ίδιες ικανότητες ρυμούλκησης και μεταφοράς φορτίου, αλλά και τις off-road δυνατότητες που απολαμβάνουν οι Ευρωπαίοι επαγγελματίες οδηγοί από το ευέλικτο pick-up μοντέλο της Ford, το οποίο τους υποστηρίζει για πάνω από δυόμιση δεκαετίες.
Διαθέσιμο στην αποκλειστική έκδοση λανσαρίσματος με την ονομασία Stormtrak, αλλά και την εντυπωσιακή Wildtrak, το νέο Ranger PHEV εισάγει για πρώτη φορά στη γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου το Pro Power Onboard - παρέχοντας έτσι απευθείας μέσω της ενσωματωμένης μπαταρίας ισχύ έως και 6,9 kW για την τροφοδοσία εργαλείων και επαγγελματικού ή σπορ εξοπλισμού.
BUY NOW

Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Ford Ranger PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost χωρητικότητας 2,3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Αυτή μπορεί να φορτιστεί από εξωτερική παροχή, καθώς και από τον βενζινοκινητήρα ή ανακτώντας ενέργεια κατά το ρολάρισμα του οχήματος.
Η μπαταρία του νέου plug-in υβριδικού pick-up της Ford φορτίζεται σε λιγότερο από τέσσερις ώρες χρησιμοποιώντας μονοφασικό φορτιστή 16 amp. Με μία πλήρη φόρτισή της, το Ranger PHEV μπορεί να διανύσει αμιγώς ηλεκτρικά έως και 50 χλμ. – περισσότερα από όσα διανύει καθημερινά το 52% των πελατών του Ranger, σύμφωνα με έρευνα της Ford.

Στις αγορές στις οποίες είναι διαθέσιμο, το Ford Pro Home Charging δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να προγραμματίζουν τη φόρτιση κατά τη διάρκεια της νύχτας επωφελούμενοι τυχόν φθηνότερων χρεώσεων κατά τη διάρκειά της, μειώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο το κόστος ιδιοκτησίας. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Ford, οι εταιρικοί πελάτες θα μπορούν επίσης να απολαμβάνουν πολλές ακόμα σημαντικές εξοικονομήσεις. Για παράδειγμα, ένας πελάτης στη Γερμανία θα μπορεί να εξοικονομεί έως και 850 ευρώ σε ετήσια βάση σε σύγκριση με εκείνον ενός πετρελαιοκίνητου Ranger 3,0 λτ. V6 εφόσον διανύει καθημερινά 80 χλμ. και φορτίζει την μπαταρία του Ranger PHEV αξιοποιώντας τα επαγγελματικά τιμολόγια ρεύματος.
Εν κινήσει, οι οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν πότε και πως θα χρησιμοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας αξιοποιώντας καταλλήλως τα προγράμματα Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge.

Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει έξυπνα τον ηλεκτροκινητήρα στο κέλυφος του 10-τάχυτου κιβωτίου. Ένας μηχανισμός συμπλέκτη που ελέγχεται ηλεκτρονικά εμπλέκει και αποσυνδέει τον ηλεκτροκινητήρα και τον βενζινοκινητήρα ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, βελτιστοποιώντας την αποδοτικότητα ενέργειας και καυσίμου αλλά και την παροχή ροπής για τη μεταφορά φορτίων και την οδήγηση σε συνθήκες εκτός δρόμου.
Η μέγιστη ροπή, που ανέρχεται σε έως 697 χλμ. και προκύπτει από τον συνδυασμό λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα και του βενζινοκινητήρα EcoBoost, είναι η υψηλότερη που έχει επιτευχθεί ποτέ σε Ranger παραγωγής, ενώ η μέγιστη ισχύς των 281 PS είναι μεγαλύτερη από αυτή του πετρελαιοκίνητου Ranger 3,0.
Η υψηλή παροχή ροπής ήδη από χαμηλές ταχύτητες, σε συνδυασμό με το πρόσθετο φρένο κινητήρα από το σύστημα αναγεννητικής πέδησης του νέου Ranger PHEV υποστηρίζουν τόσο την αβίαστη επιτάχυνση όσο και τον βελτιωμένο έλεγχο στις κατωφέρειες κατά τη μεταφορά φορτίων που φτάνει έως και τον 1 τόνο ή κατά τη ρυμούλκηση που ανέρχεται σε έως και 3.500 κιλά – απαιτήσεις που αφορούν το 55% των πελατών του Ranger, σύμφωνα με έρευνα της Ford. Η σχεδόν άμεση παροχή ηλεκτρικής ροπής, σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο φρένο κινητήρα, συμβάλλουν επίσης στη βελτιστοποίηση των εκτός δρόμου δυνατοτήτων του μοντέλου, διευκολύνοντας .έτσι την κίνηση σε απαιτητικές συνθήκες, όπως βραχώδη εδάφη και επιφάνειες με απότομες κλίσεις.

Το σύστημα τετρακίνησης e-4WD του Ranger PHEV μπορεί να στέλνει αυτόματα ροπή μέσω του κινητήρα βενζίνης, του ηλεκτροκινητήρα ή της συνδυασμένης λειτουργίας τους και στους τέσσερις τροχούς για την αντιμετώπιση δύσκολων εδαφών ή την προσαρμογή σε συγκεκριμένα σενάρια οδήγησης – με την υποστήριξη ενός κιβωτίου μεταφοράς με κοντές/μακριές σχέσεις και ενός μπλοκέ διαφορικού στον πίσω άξονα. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των λειτουργιών Normal, Eco, Sport, Slippery, Tow/Haul, Mud/Ruts και Sand 5, με το Ranger PHEV να προσαρμόσει καταλλήλως την κατανομή ροπής στους τροχούς ανάλογα με τις απαιτήσεις.
Το πλαισίου του plug-in υβριδικού pick-up έχει επανασχεδιαστεί προκειμένου να είναι εφικτή η φιλοξενία της μπαταρίας. Αυτή η αλλαγή βελτιστοποιεί ταυτόχρονα τόσο τη λειτουργικότητα του χώρου φόρτωσης όσο και τις επιδόσεις κατά την οδήγηση. Λαμβάνοντας υπόψη το μοναδικό πλαίσιο αλλά και την κατανομή βάρους του Ranger PHEV, οι μηχανικοί της Ford αναθεώρησαν επίσης τη ρύθμιση της ανάρτησης σε σύγκριση με τις εκδόσεις με κινητήρα ντίζελ με στόχο την παροχή της βέλτιστης δυνατής άνεσης αλλά και υψηλών επιδόσεων τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.
Το νέο Ranger PHEV είναι το πρώτο Ranger που διαθέτει την τεχνολογία Pro Power Onboard της Ford. Αυτό σημαίνει ότι τώρα οι πελάτες μπορούν να αφήσουν στο σπίτι τις γεννήτριες τους και να τροφοδοτούν εργαλεία ή εξοπλισμό αναψυχής που καταναλώνει υψηλές ποσότητες ενέργειας χρησιμοποιώντας την μπαταρία του οχήματος.

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ένα σύστημα με ισχύ 2,3 kW. το οποίο αποδεικνύεται ιδανικό για τις εκδρομές του Σαββατοκύριακου στο βουνό. Αυτό το σύστημα παρέχει, για παράδειγμα, τη δυνατότητα φόρτισης πολλών ηλεκτρικών mountain bikes (650 W) και ενός φορητού ψυγείου (65 W).
Το αντίστοιχο σύστημα με ισχύ 6,9 kW έχει σχεδιαστεί προκειμένου να καλύπτει ακόμα πιο υψηλές επαγγελματικές ανάγκες και απαιτήσεις. Συγκεκριμένα, αυτή η έκδοση του συστήματος διαθέτει δύο πρίζες 15 A στο χώρο φόρτωσης του οχήματος (3,45 kW διαθέσιμα από κάθε μια), παρέχοντας ισχύ για την ταυτόχρονη λειτουργία ενός μικρού εργοταξίου που περιλαμβάνει μια συμπαγή μπετονιέρα (1.500 W), έναν γωνιακό τροχό κοπής (3.000 W), καθώς και προβολείς (800 W).
Κάθε νέο Ranger PHEV προσφέρεται σε 5-θέσια διαμόρφωση αμαξώματος Double Cab, σε συνδυασμό με έναν ευέλικτο και ανθεκτικό χώρο φόρτωσης που είναι σχεδιασμένος για να φιλοξενεί άνετα μια ευρωπαλέτα ανάμεσα στους θόλους των πίσω τροχών. Με τη σειρά τους, η στάνταρ πίσω πόρτα Easy Lift και ο φωτισμός του χώρου φόρτωσης έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν την πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης.

Στο εσωτερικό, το προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 4A της Ford 11 – με συνδεδεμένη πλοήγηση και κάθετη οθόνη αφής 12 ιντσών - είναι στάνταρ, όπως και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 8 ίντσες και η ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου. Οι στάνταρ τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνουν τα συστήματα Pre-Collision Assist και Lane Keeping Aid, 5 καθώς και κάμερα οπισθοπορείας.
Η έκδοση Wildtrak προσθέτει σε όλα τα παραπάνω μοναδικές λεπτομέρειες στο εσωτερικό και τις εξωτερικές επιφάνειες, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, καθώς και φωτισμό Zone Lighting 360ο για καλύτερη ορατότητα γύρω από το όχημα κατά τη διάρκεια της εργασίας ή κατά το στήσιμο μιας σκηνής σε υπαίθριο χώρο σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Μια ευρεία γκάμα προαιρετικών στοιχείων και χαρακτηριστικών, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν τους πελάτες να αξιοποιούν στο έπακρο τις δυνατότητες του νέου Ranger PHEV, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων καινοτόμες τεχνολογίες ρυμούλκησης, όπως το Pro Trailer Backup Assist, που επιτρέπει στους οδηγούς να χειρίζονται εύκολα τα ρυμουλκούμενα με τη χρήση ενός ειδικού ελεγκτή και να παρακολουθούν την πρόοδο μέσω της οθόνης αφής των 12 ιντσών.
Όπως όλα τα οχήματα της Ford Pro, το Ranger PHEV υποστηρίζεται από ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών συντήρησης, φόρτισης, λογισμικού και ευέλικτης χρηματοδότησης, που απλοποιούν την ιδιοκτησία, βελτιώνουν την παραγωγικότητα και μειώνουν το λειτουργικό κόστος.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ