Ford – Πρωτιά στις πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων

Ford Ranger PHEV

Η Ford διατηρεί τα ηνία στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων έως και 3,5 τόνους, καταγράφοντας τις υψηλότερες πωλήσεις και τον μήνα Μάρτιο.

Με τα LCV μοντέλα , όπως το νέο Ranger, το Transit, το Transit Custom, το Transit Courier και το Transit Connect, η Ford ήταν η «πρωταθλήτρια» στην ελληνική αγορά και τον Μάρτιο του 2025 κατακτώντας ένα εντυπωσιακό μερίδιο που έφτασε το 30% στο σύνολο της αγοράς ελαφριών επαγγελματικών οχημάτων. Αυτό σημαίνει ότι τον περασμένο μήνα σχεδόν ένα στα τρία LCV τα οποία ταξινομήθηκαν στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου έφεραν τα σήματα της Ford. Συνολικά για τους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους (Ιανουάριος-Μάρτιος 2025), η Ford παραμένει ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της κατηγορίας LCV, με μερίδιο 30,2%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως και στο σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς, στην οποία το Ranger παραμένει το μοντέλο με τις υψηλότερες πωλήσεις στην κατηγορία του εδώ και 10 συναπτά έτη, το σκληροτράχηλο pick-up ήταν το όχημα στη χώρα μας με τις υψηλότερες πωλήσεις και τον Μάρτιο ανάμεσα σε όλα τα LCV μοντέλα της γκάμας Ford.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σήμερα, το ακούραστο pick-up μοντέλο της Ford έρχεται να δώσει μια νέα πνοή στην κατηγορία καθώς, μαζί με τις υπόλοιπες εκδόσεις του, είναι τώρα διαθέσιμο σε μία ακόμα συναρπαστική παραλλαγή, η οποία συνδυάζει όλες τις δυνατότητες της οικογένειας Ranger με τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης. Το ασυμβίβαστο νέο Ranger PHEV προσφέρει όλες τις δυνατότητες που έχουν καταξιώσει το Ranger όσον αφορά την ικανότητα ρυμούλκησης (έως και 3.500 kg), το ωφέλιμο φορτίο (έως και  1 τόνο) και τις επιδόσεις εκτός δρόμου (τετρακίνηση e-4WD, κοντές/μακριές σχέσεις και μπλοκέ πίσω διαφορικό, καθώς και 43 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας και μέγιστη ροπή έως και 697 Nm  – τα περισσότερα από οποιοδήποτε άλλο Ranger παραγωγής.

Το καινοτόμο σύστημα κίνησης PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 75 kW και μια μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Χάρη και στη μέγιστη απόδοση των 279 PS, η έκδοση PHEV παράγει περισσότερη ισχύ από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger 3,0 V6.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ