Αλλάζουν όλα στη Θεσσαλονίκη: Flyover δρόμος και Μετρό το 2023

flyover Θεσσαλονίκη

Στα μεγάλα έργα που γίνουν στη Θεσσαλονίκη αλλά και γενικότερα στη Βόρεια Ελλάδα αναφέρθηκαν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής και ο υφυπουργός αρμόδιος για τις υποδομές κ. Γιώργος Καραγιάννης.

Ξεδιπλώνοντας τη μεγάλη βεντάλια του προγράμματος υποδομών, ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι το 2019 δεν υπήρχε καμία μελετητική ωριμότητα για έργα και ακόμη χειρότερα, υπήρχαν έργα τα οποία ήταν μπλοκαρισμένα. Αναφέρθηκε στην επίσκεψη μαζί με τον Πρωθυπουργό πριν λίγες ημέρες στο Πάτρα – Πύργος, αλλά και στο ξεμπλοκάρισμα του ΒΟΑΚ, τον Ε65 και ένα έργο, που όπως σχολίασε «είχε καταντήσει ανέκδοτο για τη Θεσσαλονίκη», δηλαδή το Μετρό Θεσσαλονίκης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κ. Καραμανλής δήλωσε ότι η δέσμευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και του ίδιου του Πρωθυπουργού είναι ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει ενιαία στο τέλος του 2023. «Εμείς δεν θα εγκαινιάσουμε μουσαμάδες», ξεκαθάρισε και πρόσθεσε: «Βλέπετε τις τελευταίες μέρες ότι πλατείες που παραδίδονται πίσω στους πολίτες, βλέπετε ότι ξεκινούν δοκιμαστικές λειτουργίες».

Μετρό Θεσσαλονίκης

Αναφέρθηκε επίσης στο flyover, που θα λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης. «Έχει να γίνει παρέμβαση στον περιφερειακό από τότε που ο πρωθυπουργός αυτής της χώρας ήταν ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης», σημείωσε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε: «Λοιπόν αυτή η ιστορία με τα τελματωμένα έργα, με τα εργοτάξια που δεν τελειώνουν ποτέ, τώρα τελειώνει. Εμείς είμαστε η παράταξη που δεν λέμε μεγάλα λόγια, που εργαζόμαστε σκληρά και κάνουμε τα έργα αυτά πραγματικότητα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο υφυπουργός, κ. Καραγιάννης, από την πλευρά του, χαρακτήρισε το flyover ως την κορωνίδα των έργων στη Θεσσαλονίκη. «Έχουμε προσωρινό ανάδοχο και μέχρι τα τέλη της χρονιάς ουσιαστικά θα έχουμε τα πρώτα εργοτάξια στην πόλη μας. Και μαζί με την ολοκλήρωση του Μετρό το 2023, ουσιαστικά με αυτά τα δύο πολύ μεγάλα έργα, θα αλλάξουμε όλο το χάρτη των κυκλοφοριακών μετακινήσεων στην πόλη», τόνισε.

Αναφέρθηκε επίσης στην οδική και τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού, τον προαστιακό της δυτικής Θεσσαλονίκης, αλλά και την οδική σύνδεση με τη Χαλκιδική. Όσον αφορά στο τελευταίο, ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε «ότι τελειώνει το λεγόμενο ορφανό χιλιόμετρο της Ποτίδαιας και τόνισε ότι: Θα παραδώσουμε το έργο νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα μας. Δεν έχει ξανασυμβεί αυτό το πράγμα, είναι από τις λίγες φορές, που συμβαίνει».

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ