To Fiat Panda αλλάζει -Τι γνωρίζουμε για την επόμενη γενιά του ιταλικού best seller

Fiat Panda 2023

Η νέα γενιά του Fiat Panda θα σηματοδοτήσει το πέρασμα της ιταλικής εταιρείας σε μια νέα εποχή, εισάγοντας το νέο της σχεδιασμό και ξεκινώντας τον ηλεκτρικό μετασχηματισμό της στην «Tesla του φτωχού».

Τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία του Panda -και των μοντέλων της εταιρείας που θα ακολουθήσουν- εισήγαγε πέρσι στο Σαλόνι της Γενεύης το πρωτότυπο Centoventi. Το Panda θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Small του ομίλου Stellantis και θα αλλάξει κατηγορία - συγκεκριμένα, θα περάσει στο Segment B, με μήκος λίγο κάτω από τα 4 μέτρα.

Ανεπίσημο σχέδιο αυτόνομου σχεδιαστή για την ενδεχόμενη εμφάνιση του νέου Fiat Panda
Ανεπίσημο σχέδιο αυτόνομου σχεδιαστή για την ενδεχόμενη εμφάνιση του νέου Fiat Panda
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα διατίθεται μόνο σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, και θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι θα υιοθετήσει τα ηλεκτρικά μέρη της Stellantis για να προσφέρει αυτονομία που θα του δίνει τη δυνατότητα αρκετής ηλεκτρικής ενέργειας για ταξίδια μακριά από την πόλη.

Ο ίδιος ο διευθύνων συμβουλος της Fiat Olivier Francois έχει δηλώσει ότι φιλοδοξεί να κάνει την εταιρεία «Tesla του φτωχού», και αυτό σημαίνει ότι το εσωτερικό του Panda θα έχει αρκετά ποιοτικά υλικά και όλες τις ψηφιακές τεχνολογίες στις οθόνες του ταμπλό του - αλλά παράλληλα θα κρατά το κόστος αρκετά χαμηλά που θα φέρει μια μικρή «επανάσταση» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ειδικά με τις βασικές του εκδόσεις.

Το νέο Panda αναμένεται να κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του μέσα στο 2023. Πριν την έλευσή του, όμως, θα προηγηθεί η παρουσίαση του B-SUV που ετοιμάζει η Fiat και θα κατασκευάζει στο εργοστάσιο του Tychy της Πολωνίας. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του είναι πιθανόν να προκύψουν περισσότερες -επίσημες- πληροφορίες και για το νέο Panda.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Ιταλοί φιλοδοξούν να διευρύνουν την εμπορική παρουσία του νέου τους μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου και πέραν της Ευρώπης, ώστε να σταδιοδρομήσει πλέον σε όλες τις κύριες αγορές του κόσμου. Κατά συνέπεια, το νέο Panda δεν θα παράγεται πια στο εργοστάσιο του Pomigliano της Ιταλίας, αλλά σε κάποιο από τα εργοστάσια της Stellantis - ίσως στη μονάδα παραγωγής του Kragujevac της Σερβίας.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ