Ferrari SP51: Το νέο ιταλικό «διαμάντι» των 800 ίππων

Ferrari SP51 2022

Σε συνέχεια της σειράς των εξωτικών και κατά παραγγελία μοναδικών supercars, η Ferrari αποκάλυψε την εντυπωσιακή ανοιχτή SP51.

Η Ferrari έχει παράδοση στο να κατασκευάζει μοναδικά αυτοκίνητα που γίνονται κατά παραγγελία φανατικών πελατών της και αυτή η παράδοση συνεχίζεται με νέα Ferrari SP51.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έχοντας ως βάση την ανοιχτή 12κύλινδρη 812 GTS των 800 ίππων και 718 Nm η Ferrari SP51 φέρει πολλές αλλαγές στο αμάξωμά της, τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος, ενώ μια άλλη πολύ μεγάλη διαφορά έναντι της 812 GTS είναι η παντελής απουσία οροφής. Οι αλλαγές δεν επεκτείνονται στα μηχανικά μέρη και στο πλαίσιο της Ferrari, ούτε στην ανάρτηση και τα φρένα της.

Οι αλλαγές και στα δύο άκρα είναι πολλές με την SP51 να διαχωρίζει αισθητικά τη θέση της από το μοντέλο στο οποίο βασίζεται με νέα φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος, νέο προφυλακτήρα αλλά και πολλές αλλαγές στο μακρύ καπό.

Οι αλλαγές είναι ακόμη πιο δραστικές πίσω με τις νέες διπλές απολήξεις των εξατμίσεων να βγαίνουν ψηλότερα, ενώ περιβάλλονται από έναν πολύ μεγαλύτερο διαχύτη σε σχέση με το ευρύτερης παράγωγης 812 GTS. Ως highlight θα μπορούσε να θεωρηθεί η «αεροτομή» που έχει ενσωματωθεί πάνω από τα κεφάλια του οδηγού και του συνοδηγού και κάνει επί της ουσίας την SP51 targa. Με την οροφή να απουσιάζει η Ferrari ήθελε να βελτιώσει την προστασία των επιβατών από τον αέρα και αυτό το αεροδυναμικό βοήθημα είναι ένα από τα στοιχεία που συμβάλλουν σε αυτό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μοναδικό σε αυτή τη νέα εξωτική Ferrari είναι και το βαθύ κόκκινο χρώμα της που δημιουργήθηκε ειδικά για την περίσταση με τις λευκές και μπλε ρίγες που διατρέχουν το αμάξωμα από το καπό μέχρι και το πίσω μέρος να είναι εμπνευσμένες από την Ferrari 410 S του 1955.

Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, το σημείο της SP51 όπου ο εκλεκτός πελάτης που την παρήγγειλε είχε και την μεγαλύτερη εμπλοκή ήταν η καμπίνα με τα κόκκινα μπάκετ καθίσματα να αποτελούν και τους μεγάλους πρωταγωνιστές. Όπως με το αμάξωμα έτσι και στην καμπίνα η χρήση ανθρακονημάτινων εξαρτημάτων είναι εκτεταμένη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ferrari δεν ανακοίνωσε το αντίτιμο για τη νέα εξωτερική δημιουργία της παρά μόνο ότι η παραγγελία έγινε από εκλεκτό πελάτη της από την Ταϊβάν, ο οποίος είναι παράλληλα ένας από τους μεγαλύτερους συλλέκτες της.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ