
Η Ferrari έχει μπει στο «παιχνίδι» της ηλεκτροκίνησης, αλλά η αγορά δείχνει να μην ανταποκρίνεται, όπως θα ήθελαν μερικοί. Έτσι, το δεύτερο EV της ιταλικής εταιρείας αναβάλλεται. Η παραγωγή του μετατίθεται από το 2026 στο 2028.
Όποιο και να είναι το όνομά σου, σημασία έχει το προϊόν. Και ο κόσμος δεν μοιάζει να ακολουθεί την στρατηγική που χαράζεται από μερικούς κατασκευαστές supercars. Το ενδιαφέρον των πελατών είναι σίγουρα για κάτι άλλο. Επομένως τι κάνεις; Προσπαθείς να βρεις εναλλακτικές λύσεις.
Μπορεί λοιπόν το πρώτο μοντέλο της Ferrari να παραμένει στα σχέδια, το δεύτερο όμως πάει πιο πίσω. Σύμφωνα με το Reuters, μιλάμε για «υπαναχώρηση». Η ζήτηση για τα συγκεκριμένα μοντέλα, δεν είναι προς το παρόν η αναμενόμενη. Η μετάβαση δεν μπορεί να είναι ξαφνική, δεν θα γίνει από τη μια μέρα στην άλλη.
BUY NOW

Αν και έχουν επενδυθεί περισσότερα από 500 εκατομμύρια ευρώ για τις νέες ηλεκτρικές εγκαταστάσεις στο Maranello. Το εργοστάσιο έχει ήδη σχεδιαστεί για να συναρμολογεί ηλεκτρικά και υβριδικά. Ωστόσο η παραγωγή του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος της φίρμας, θα διατηρηθεί σε περιορισμένο επίπεδο. Η προοπτική για τα EVs, είναι κάτω του 3%! Οι παραγγελίες της υβριδικής SF90 Stradale, δείχνουν καλές, αλλά δεν επαρκούν.
Η έλλειψη ήχου, το βάρος των μπαταριών και η πτώση της απόδοσης μετά από λίγα λεπτά επιθετικής οδήγησης, είναι σημαντικοί λόγοι που την επιβραδύνουν ως επιλογή. Υπενθυμίζουμε πως την ίδια τακτική, ακολουθεί και η Lamborghini που ανέβαλλε το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, καθώς και η Maserati, η οποία ακύρωσε την ηλεκτρική MC20. Η δε Porsche αρχίζει να τα μαζεύει για τις Taycan και Macan.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ