To EXE181 είναι το νέο εξωπραγματικό πρωτότυπο της MG

MG EXE181

H MG δημιούργησε ένα εντυπωσιακό φουτουριστικό πρωτότυπο που αποτελεί ωδή στο πρωτότυπο του 1959 που είχε σπάσει τότε το ρεκόρ ταχύτητας.

Εκείνο είχε την κωδική ονομασία EX181, το είχαν οδηγήσει δύο οδηγοί θρύλοι της Formula 1, οι Stirling Moss and Phil Hill, και ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που είχε κατορθώσει να ξεπεράσει τα 400 km/h.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και μπορεί από τότε η MG να άλλαξε… δραματικά, αυτό όμως που δεν άλλαξε ήταν το κυνήγι της τελειότητας και της απόλυτης ταχύτητας. Έτσι, παρουσίασε το EXE181, το οποίο μάλιστα θα παρουσιάσει κατασκευασμένο σε πλήρη κλίμακα, στην επικείμενη Έκθεση του Πεκίνου που ανοίγει τις πόρτες της στις 25 Απριλίου.

Τι υπόσχεται όμως το κινεζικό πρωτότυπο; Προφανώς το εντυπωσιακό του σχήμα έχει γεννηθεί με στόχο την καλύτερη δυνατή αεροδυναμική απόδοση και την καλύτερη δυνατή υψηλή τελική ταχύτητα. Ο αεροδυναμικός συντελεστής του είναι στο εντυπωσιακό 0.181 – ενώ του Volkswagen XL1 ήταν στο 0,186.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επί της ουσίας, βλέποντας τον οδηγό να κάθεται και στο κέντρο, έχει ένα μονοκόκ μονοθεσίου, το οποίο περιβάλλεται από το αμάξωμα που είναι στο σχήμα της σταγόνας, με αεραγωγούς εμπρός, μεγάλους καμπυλωτούς θόλους και το πίσω μέρος να έχει ένα κάθετο πτερύγιο. Αυτό είναι ενεργό και αναδύεται για να αποκτήσει λειτουργία αερόφρενου όταν το EXE181 θα προσπαθεί να ελαττώσει ταχύτητα.

Μιλώντας για ταχύτητα, η τιμή την οποία μοιράστηκε η MG, είναι μόνο αυτή της επιτάχυνσης και αφορά 1.9 δευτερόλεπτα για τα 0-100 km/h. Η ίδια δηλαδή επιτάχυνση με το Rimac Nevera, άρα παρότι ακόμα δεν έχουμε τιμή ισχύος από τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε τροχό). Η MG δεν έχει ανακοινώσει ακόμα ούτε τελική ταχύτητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για να έχετε μία τάξη μεγέθους, το EX181 είχε αγγίξει ταχύτητα της τάξης των 410.2 km/h με τον Hill πίσω από το τιμόνι. Και η ισχύς του έφτανε μετά βίας τους 304 ίππους.

Όσο για το εσωτερικό, στο κόκπιτ υπάρχει μόνο το κάθισμα του οδηγού και το yoke τιμόνι (αγωνιστικού τύπου, μακρόστενο και κοντό) με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες να παρουσιάζονται στην οθόνη που ενσωματώνεται σε αυτό.

Μετά την Έκθεση του Πεκίνου, το EXE181 αναμένεται και στην Ευρώπη, με την MG να σκοπεύει να το αξιοποιήσει ως highlight των εορτασμών για τα 100 χρόνια της, στο φετινό Goodwood Festival of Speed, στις 11-14 Ιουλίου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ