BMW Head Banner

Με αυτό τον τρόπο θα «γράψει» το αυτοκίνητο πάνω από 400.000 χλμ. -Το μυστικό των συνεργείων

Gyrismena xiliometra 1

Η κατάσταση και το προσδόκιμο ζωής ενός αυτοκινήτου δεν επηρεάζεται μόνο από τον τρόπο οδήγησης, αλλά και από άλλους παράγοντες.

Όλοι όσοι έχουμε ένα αυτοκίνητο εδώ και καιρό, και θέλουμε να αντέξει όσο το δυνατόν περισσότερο, ιδανικά κοντά στο μισό εκατομμύριο χλμ., πρέπει απαραίτητα να ακολουθούμε κάποιους κανόνες.

Engine
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τι όμως πρέπει να κάνουμε για να διανύσουμε με το αυτοκίνητό μας τουλάχιστον 400.000 χλμ.; Για αρχή, δεν αρκεί μόνο η φροντίδα που θα δείξουμε στην «ιδιοκτησία» μας, αλλά παίζει ρόλο και το ίδιο το αυτοκίνητο. Και αυτό γιατί ορισμένα αυτοκίνητα απλά δεν έχουν σχεδιαστεί για τόσο έντονη χρήση και μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων. Επομένως, κατά την έρευνα αγοράς θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι το μοντέλο που μας ενδιαφέρει είναι κατασκευασμένο καλά.

Στα μεταχειρισμένα για παράδειγμα, μπορεί να είναι σημαντικά φθηνότερα από τα καινούργια, αλλά μπορεί πολύ γρήγορα να μετατραπούν σε βάρος. Αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν το φρόντιζε, είναι δεδομένο ότι θα έχει επηρεαστεί το προσδόκιμο ζωής του. Το πιο σημαντικό στα μεταχειρισμένα δεν είναι το έτος κατασκευής και η μάρκα, αλλά η ευλαβική πραγματοποίηση της περιοδικής του συντήρησης που περιλαμβάνει και το πλύσιμο μέσα/έξω για την αποφυγή φθοράς στο χρώμα και την παρουσία σκουριάς στο αμάξωμα και το πλαίσιο. Μόνο έτσι θα μπορέσει να γράψει καλό εξαψήφιο νούμερο στον ολικό χιλιομετρητή.

Strofometro
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά το στιλ οδήγησης, για να αντέξει ένα αυτοκίνητο δεν είναι υποχρεωτικό να κινούμαστε αργά. Απεναντίας θα λέγαμε, αλλά η απάντηση είναι πιο περίπλοκη. Θα πρέπει λοιπόν να περιορίσουμε τις απότομες επιταχύνσεις και να οδηγούμε στρωτά για να μην φθαρούν γρήγορα τα μηχανικά του μέρη. Γενικά, είναι καλό να γνωρίζουμε ότι η οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους και επαρχιακούς δρόμους είναι γενικά πιο «ευνοϊκή» για το αυτοκίνητο από το να κινείσαι με stop/start στην πόλη. Και αυτό για έναν απλό λόγο: λιγότερα σταματήματα και εκκινήσεις σημαίνουν λιγότερη «πίεση» στον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων.

Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας είναι η τροφή του κινητήρα, δηλαδή το καύσιμο. Θα πρέπει δηλαδή να λαμβάνουμε υπόψη και την ποιότητα καυσίμου που βάζουμε, αλλά και να μην κινούμαστε με «λαμπάκι» γιατί το μοτέρ μας θα καταναλώνει και τα υπολείμματα που μένουν στον πάτο του ρεζερβουάρ.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ