Έτσι θα «καρφώνεις» τους αγενείς οδηγούς -Η νέα εφαρμογή για να αναφέρεις τα προβλήματα σε λεωφορεία, μετρό και τραμ

αστικό λεωφορείο ΟΑΣΑ

Με φωτογραφίες, βίντεο και άμεση παρακολούθηση της πορείας της αναφοράς, το report.oasa.gr αλλάζει τον τρόπο που αντιμετωπίζονται τα προβλήματα στις μετακινήσεις.

Μια νέα σελίδα γράφετε στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, καθώς από το πρωί της Πέμπτης λειτουργεί η πλατφόρμα report.oasa.gr, δίνοντας στους πολίτες τη δυνατότητα να καταγγέλλουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι στραβό συναντούν σε λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό και τραμ. Τη νέα υπηρεσία παρουσίασε ο αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, υπογραμμίζοντας ότι στόχος είναι η άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων χωρίς καθυστερήσεις ή γραφειοκρατία.

report.oasa.gr
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η λογική είναι απλή αφού μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ο επιβάτης μπορεί να «ανεβάσει» το παράπονό του, να επισυνάψει φωτογραφίες ή βίντεο και να παρακολουθεί την εξέλιξη της αναφοράς του με μοναδικό κωδικό. Από καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων μέχρι κακή κατάσταση οχημάτων ή απρεπή συμπεριφορά του προσωπικού, όλα μπορούν πλέον να καταγράφονται ψηφιακά και να φτάνουν απευθείας στους αρμόδιους φορείς, δηλαδή στην ΟΣΥ για λεωφορεία και τρόλεϊ και στη ΣΤΑΣΥ για μετρό, ηλεκτρικό και τραμ.

trolei

Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη από οποιονδήποτε υπολογιστή ή κινητό. Με μια απλή είσοδο στο report.oasa.gr, ο χρήστης επιλέγει το μέσο μεταφοράς, ορίζει τον τύπο καταγγελίας, σημειώνει το σημείο του περιστατικού στον χάρτη και προσθέτει ημερομηνία, ώρα, αριθμό γραμμής ή σταθμού. Στη συνέχεια περιγράφει το πρόβλημα και αν το επιθυμεί ανεβάζει αποδεικτικό υλικό. Μετά την υποβολή, λαμβάνει επιβεβαίωση και μπορεί να βλέπει ανά πάσα στιγμή πού βρίσκεται η υπόθεσή του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
metro

«Θέλουμε οι πολίτες να μας υποδεικνύουν αδιαμεσολάβητα τα προβλήματα ώστε να μπορούμε να τα λύνουμε» τόνισε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, σημειώνοντας ότι κάθε αίτημα θα παρακολουθείται μέχρι την οριστική του διευθέτηση. Στόχος είναι οι καθημερινές μετακινήσεις να γίνουν πιο αξιόπιστες και γρήγορες, με τη δύναμη της τεχνολογίας να δουλεύει υπέρ του επιβάτη.

tram
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα πλατφόρμα φιλοδοξεί να βάλει τέλος στις «χαμένες» καταγγελίες και να μετατρέψει το επιβατικό κοινό σε πραγματικό σύμμαχο στη βελτίωση των συγκοινωνιών της Αθήνας.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ