
Η Alpha-N μετέτρεψε την BMW M2 σε ένα πραγματικό τέρας πίστας, με άφθονη κάθετη δύναμη και χρήση ανθρακονημάτων σε κάθε σημείο.
Παρά τον αμφιλεγόμενο σχεδιασμό της ,η BMW M2 θεωρείται από πολλούς ως το τελευταίο «καθαρόαιμο» οδηγικό μοντέλο της μάρκας, το οποίο περιείχε όλα τα στοιχεία που έκαναν την βαυαρική φίρμα να ξεχωρίζει. Ωστόσο, ακόμη και η G27 είναι ένα αυτοκίνητο -που στα κατάλληλα χέρια - μπορεί να βελτιωθεί. Αυτό ακριβώς αποδεικνύει η Alpha-N, μια εταιρεία τροποιποιήσεων από το Rheinbach με τη σειρά Corse, μεταφέροντας την τεχνογνωσία της πίστας σε ένα αυτοκίνητο που γεννήθηκε για να βάζει φωτιές στον δρόμο.
Κεντρικό ρόλο στο πρόγραμμα παίζει το πλήρες αεροδυναμικό πακέτο από carbon, με το οποίο η Alpha-N επέλεξε να εξοπλίσει το αυτοκίνητο. Μπροστά ξεχωρίζει το Corse spoiler, που εδράζεται απευθείας στο πλαίσιο και χρησιμοποιείται για να παράγει πραγματική κάθετη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες, ενώ τα νέα φτερά με πτερύγια και αεραγωγούς καταφέρνουν να βελτιώνουν κατά πολύ τη ροή του αέρα. Αλλαγές υπάρχουν μέχρι και στο καπό, το οποίο τώρα διαθέτει πρόσθετες εξαγωγές που ενισχύουν την απαγωγή θερμότητας από τον κινητήρα.
BUY NOW

Στο πίσω μέρος, δεσπόζει ένας τεράστιος διαχύτης και μία ρυθμιζόμενη XXL GT3 αεροτομή, ενώ για όσους χρειάζονται κάτι πιο διακριτικό για καθημερινή χρήση,προσφέρεται και το μικρότερο Class 3 spoiler.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμα και το κάτω μέρος του αυτοκινήτου καλύπτεται από πάνελ ανθρακονήματος, περιορίζοντας με αυτόν τον τρόπο τις ανεπιθύμητες αναταράξεις.
Για να ενισχυθούν όχι μόνο τα αεροδυναμικά αλλά και τα δυναμικά χαρακτηριστικά, έχει τοποθετηθεί ανάρτηση Öhlins TTX, ενώ οι σφυρήλατες ζάντες F-ONE (20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω) μειώνουν το βάρος και προσφέρουν μια πιο επιθετική εμφάνιση.Κάτω από το καπό, με αναβαθμισμένο λογισμικό ECU, η ισχύς του εξακύλινδρου S58 αυξάνεται, αν και η Alpha-N δεν ανακοινώνει συγκεκριμένα νούμερα.

Στην καμπίνα, η λειτουργικότητα υπερισχύει της εμφάνισης, με μία οθόνη δεδομένων CAN να εμφανίζει όλες τις κρίσιμες πληροφορίες κινητήρα και απόδοσης, δίνοντας στον οδηγό μια πλήρη εικόνα στην πίστα.Παρά τον καθαρά αγωνιστικό προσανατολισμό, ορισμένα εξαρτήματα έχουν λάβει έγκριση TÜV, πράγμα που σημαίνει ότι –πλην της μεγάλης αγωνιστικής αεροτομής– αρκετά από τα πακέτα είναι νόμιμα για χρήση στον δρόμο.
Μπορεί με τη σειρά Corse, η Alpha-N να τοποθετεί ξεκάθαρα την πρότασή της στο μεταίχμιο δρόμου και πίστας, προσφέροντας ένα Μ2 που φλερτάρει ανοιχτά με τον κόσμο του motorsport, ωστόσο τονίζει ότι, παρά τις εκτεταμένες τροποποιήσεις, το M2 διατηρεί την αρχική του φιλοσοφία και ταυτότητα σε ακέραιο βαθμό.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ