citroen aposirsi

Έσβησαν οι «μηχανές» μετά από 88 χρόνια -Σε ποιο γερμανικό εργοστάσιο σταμάτησε η παραγωγή

car factory 2

Για πρώτη φορά στην 88χρονη ιστορία του, ένας από τους μεγαλύτερους Ευρωπαίους κατασκευαστές διακόπτει τη λειτουργία ενός εργοστασίου, το οποίο την τελευταία δεκαετία είχε συνδεθεί με τον εξηλεκτρισμό της γκάμας του.

Η μειωμένη ζήτηση στην Ευρώπη, οι χαμηλές πωλήσεις στην Κίνα, καθώς και οι δασμοί της κυβέρνησης Τραμπ που επηρεάζουν αρνητικά τις πωλήσεις του στις Ηνωμένες Πολιτείες, αναγκάζουν έναν από τους μεγαλύτερους Ευρωπαίους κατασκευαστές να σταματήσει από σήμερα (16/12) την παραγωγή οχημάτων στις εγκαταστάσεις του στη Δρέσδη της Γερμανίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τον διεθνή Τύπο, το συμβούλιο της εταιρείας ανέβαλε την έγκριση του επενδυτικού προγράμματος για τα επόμενα χρόνια, εξαιτίας της ασταθούς οικονομικής κατάστασης. Μάλιστα η εταιρεία αναμένεται να αντιμετωπίσει χρηματοδοτικό έλλειμμα ύψος 11 δισεκατομμυρίων ευρώ, γεγονός που την φέρνει σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εξαιτίας αυτής της κατάστασης, αναφέρεται ότι πρόκειται να απολυθούν περίπου 35.000 εργαζόμενοι, ενώ σύμφωνα με ειδικούς αναλυτές αναζητούνται τρόποι να μειωθούν οι δαπάνες και να αυξηθούν τα λειτουργικά κέρδη.

Επίσης εκτιμάται ότι η ενδεχόμενη μετάθεση της απαγόρευσης πώλησης νέων κινητήρων μετά το 2035 θα απαιτούσε νέες επενδύσεις από την ευρωπαϊκή μάρκα στην εξέλιξη κινητήρων βενζίνης και diesel.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε ότι η απόφαση αυτή δεν ελήφθη «ελαφρά τη καρδία», αλλά «ήταν απαραίτητη από οικονομικής άποψης». Η εν λόγω μονάδα στη Δρέσδη είχε εξελιχθεί από το 2016 σε σύμβολο των προσπαθειών εξηλεκτρισμού της γκάμας της εταιρείας.

Οι εγκαταστάσεις αναμένεται να ενοικιαστούν από το Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας της Δρέσδης, με σκοπό τη δημιουργία ενός ερευνητικού campus με αντικείμενο την περαιτέρω εξέλιξη εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, της ρομποτικής και των μικροτσίπ.

Μάλιστα ο κατασκευαστής, σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο, έχει δεσμευθεί να επενδύσει 50 εκατ. ευρώ στο έργο αυτό μέσα στα επόμενα επτά χρόνια, ενώ έχει δηλώσει ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις εγκαταστάσεις για την παράδοση αυτοκινήτων σε πελάτες, καθώς και ως τουριστικό αξιοθέατο.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ