Έρχεται νέος υβριδικός κινητήρας από την Toyota -Σε ποια μοντέλα θα τοποθετηθεί

Toyota GR 86

H Toyota κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα στα υβριδικά συστήματα κίνησης, συνδυάζοντας τον τρικύλινδρο turbo βενζίνης με νέο ηλεκτροκινητήρα. Ντεμπούτο στο νέο GR86.

Παρά το γεγονός ότι οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αφιερώνουν όλους τους πόρους τους πλέον στην αμιγή ηλεκτροκίνηση, η Toyota έχει αποφασίσει να κινηθεί με λίγο πιο αργό ρυθμό προς αυτή την κατεύθυνση και να συνεχίσει να επενδύσει στα υβριδικά συστήματα κίνησης - όπως έδειξε και με το νέο Prius. Βεβαίως, από το 2035 θα διαθέτει στην Ευρώπη μόνο EV.

Toyota GR86
Toyota GR86
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εκτίμηση του ιαπωνικού γίγαντα είναι ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να αποτελούν καλύτερη λύση στην προσπάθεια περιορισμού των ρύπων, σε σχέση με τα αμιγώς ηλεκτρικά. Έτσι, η Toyota εξακολουθεί να διαθέτει στην αγορά μόνο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το Toyota bZ4x και το αντίστοιχο Lexus RZ450e.

Από την άλλη, όμως, η συντριπτική πλειοψηφία των μοντέλων της έχει υβριδικές εκδόσεις -ακόμα και το νέο pick-up Tacoma- και ήδη η Toyota εξελίσσει τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις των sportscars της γκάμας της, GR86 και GR Supra.

Toyota GR Supra
Toyota GR Supra

Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας Bestcarweb, η εταιρεία εξελίσσει τη νέα γενιά του GR86, με ολοκαίνουρια πλατφόρμα και νέο υβριδικό σύστημα κίνησης. Για το τελευταίο, μάλιστα, η Toyota εγκαταλείπει τον τετρακύλινδρο boxer κινητήρα βενζίνης της Subaru, και υιοθετεί τον τριύλινδρο 1.6 Turbo της GR Corolla που αποδίδει 300 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το μοτέρ αυτό θα ρυθμιστεί για το νέο GR86 λίγο χαμηλότερα, στους 272 hp, αλλά με την υποστήριξη του ηλεκτροκινητήρα το υβριδικό σύστημα θα αποδίδει συνολικά 320-330 ίππους. Παράλληλα, η πλατφόρμα του αυτοκινήτου συνοδεύεται από τον στόχο της μέγιστης δυνατής μείωσης του βάρους.

Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla

Η Subaru, όπως γράφει ο ξένος Τύπος, δεν θα εμπλακεί στην εξέλιξη του νέου υβριδικού συστήματος και της καινούριας πλατφόρμας. Έτσι, οι τεχνολογίες αυτές δεν θα είναι διαθέσιμες στο νέο BRZ, και συνεπώς η συνεργασία των δύο ιαπωνικών εταιρειών στα sportscars θα λάβει τέλος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ