Porsche Cayenne

Εταιρεία κολοσσός επενδύει στα Βαλκάνια -Έρχεται ένα ακόμα εργοστάσιο αυτοκινήτων στη γειτονιά της Ελλάδας

Εργοστάσιο αυτοκινήτων

Η γειτονική χώρα μπαίνει ξανά στον χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς μεγάλη κινέζικη εταιρεία ξεκινάει από εκεί την ευρωπαϊκή της επίθεση.

Η Great Wall Motor (GWM), ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων της Κίνας, ετοιμάζει τη μεγάλη της επιστροφή στην Ευρώπη και επιλέγει τη Βουλγαρία ως το σημείο εκκίνησης.

Το εργοστάσιο της Μπάχοβιτσα, κοντά στο Λόβετς, πρόκειται να μετατραπεί σε κόμβο παραγωγής για τα νέα μοντέλα Ora και Haval, σηματοδοτώντας μια ιστορική επανεκκίνηση για τη βαλκανική χώρα, αλλά και μια νέα στρατηγική για την GWM.

Η κινεζική εταιρεία είχε δοκιμάσει στο παρελθόν να μπει στη Δυτική Ευρώπη μέσα από τα ηλεκτρικά Ora και τα υβριδικά Wey, χωρίς όμως να καταφέρει να εδραιωθεί. Αυτή τη φορά αλλάζει ριζικά τακτική κι επενδύει στην πολυμορφία, λανσάροντας SUV και crossover με κάθε τύπου κίνησης, από προσιτά βενζινοκίνητα και οικονομικά υβριδικά, έως plug-in υβριδικά μεγάλης αυτονομίας και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ORA

Το Ora 05, που παρουσιάστηκε πρόσφατα, θα αποτελέσει τη βάση για ένα νέο ευρωπαϊκό μοντέλο, πιθανό να κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στη Μπάχοβιτσα. Παράλληλα, η Haval αναλαμβάνει τον ρόλο της “αιχμής του δόρατος” για την ευρωπαϊκή αγορά, με SUV που στοχεύουν απευθείας σε ανταγωνιστές όπως το Dacia Duster, το Kia Sportage και το Nissan Qashqai.

Οι συζητήσεις της GWM με την Bulgarian Automotive Industry, που είναι και ο επίσημος εισαγωγέας της στη χώρα, βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο. Εφόσον ολοκληρωθούν, το εργοστάσιο της Μπάχοβιτσα θα επανενεργοποιηθεί πλήρως, δέκα χρόνια μετά την προσωρινή παύση λειτουργίας του.

Η νέα στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνει επίσης τη δημιουργία κεντρικών διανομών σε αγορές όπως η Ιταλία και η Ισπανία, και ένα ευέλικτο δίκτυο συνεργατών για μικρότερες χώρες.

GWM
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, η Ora αναπροσαρμόζει τον χαρακτήρα της κι από αποκλειστικά ηλεκτρική φίρμα μετατρέπεται σε προσιτή μάρκα για ευρύτερο κοινό, συμπεριλαμβανομένων και εκδόσεων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. 

Η κίνηση αυτή τοποθετεί τη Great Wall Motor ως μια από τις λίγες κινεζικές εταιρείες που παράγουν εντός της Ευρώπης, με στόχο να μειώσουν το κόστος, να αποφύγουν δασμούς και να προσαρμόσουν τα προϊόντα τους στα ευρωπαϊκά πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας.

Ήδη, σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO Dynamics, η GWM συγκαταλέγεται στις 12 πιο κερδοφόρες αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη, με μέσο κέρδος 1.327 ευρώ ανά πωλημένο όχημα.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ