https://www.executivelease.gr/leasing-obvious-guide?utm_source=car+and+motor.gr&utm_medium=banner&utm_campaign=car+and+motor.gr&utm_id=banner+car+and+motor

Αυτό είναι το υποθαλάσσιο τούνελ που θα αλλάξει την Ευρώπη -Πώς προχωρούν οι εργασίες στο κατασκευαστικό θαύμα των 18 χιλιομέτρων

tunnel dania germania (1) (1)

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής ενός μοναδικού τούνελ που κατασκευάζεται στον βυθό της Βαλτικής Θάλασσας με τη χρήση μίας επαναστατικής μεθόδου.

Οι εργασίες κατασκευής της σήραγγας Fehmarnbelt, μήκους 18 χιλιομέτρων, που θα συνδέει το γερμανικό νησί Fehmarn με το δανικό νησί Lolland, βρίσκονται σε εξέλιξη από το 2021. Σύμφωνα με το BBC, πρόκειται για το μακρύτερο προκατασκευασμένο υποθαλάσσιο τούνελ οδικής και σιδηροδρομικής κυκλοφορίας στον κόσμο.

Ο σχεδιασμός του Fehmarnbelt Tunnel προβλέπει την κατασκευή περίπου 90 τμημάτων σκυροδέματος και στη συνέχεια τη βύθισή τους στον πυθμένα της θάλασσας. Καθένα εκ των 90 κομματιών θα έχει μήκος 217 μ. και βάρος 73.500 τόνους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
hartis

Πρόκειται για μια επαναστατική μέθοδο κατασκευής, δεδομένου ότι τα περισσότερα υποθαλάσσια τούνελ -συμπεριλαμβανομένου της Σήραγγας της Μάγχης μήκους 50 χλμ. – διανοίγονται μέσα στο βραχώδες υπέδαφος κάτω από τον πυθμένα της θάλασσας. Εδώ, αντίθετα, 90 μεμονωμένα στοιχεία θα συνδεθούν μεταξύ τους, κομμάτι-κομμάτι, σαν τουβλάκια Lego.

Παρά την πρόσφατη φημολογία για πιθανές καθυστερήσεις από τη μεριά της Γερμανίας, η ολοκλήρωσή του είχε προγραμματιστεί αρχικά για το 2029, επιτρέποντας την πραγματοποίηση του ταξιδιού Puttgarden- Rødbyhavn -που σήμερα γίνεται με πλωτά μέσα και διαρκεί 45 λεπτά- σε μόλις 7 λεπτά με τρένο και 10 λεπτά με αυτοκίνητο.

tunnel
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, παρακάμπτοντας τη δυτική Δανία, η νέα σιδηροδρομική διαδρομή θα μειώσει στο μισό τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ Κοπεγχάγης και Αμβούργου, από 5 σε 2,5 ώρες, προσφέροντας έναν πιο «πράσινο» διάδρομο για εμπορεύματα και επιβάτες.

Με κόστος περίπου 7,4 δισεκατομμύρια ευρώ, το έργο αντλεί χρηματοδότηση κυρίως από τη Δανία, με 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ να προέρχονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Fehmarnsund
Παλιά γέφυρα Fehmarnsund

Η παλιά γέφυρα Fehmarnsund, η οποία σήμερα εξυπηρετεί την οδική σύνδεση με το νησί Fehmarn, θα παραμείνει στη θέση της μετά την ολοκλήρωση του έργου, αλλά δεν θα εξυπηρετεί πλέον οχήματα, παρά μόνο πεζούς και ποδηλάτες.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ