Αυτά είναι τα μεγάλα έργα που θα δώσουν τέλος στο κυκλοφοριακό χάος στην Αθήνα

siragga-lioupoli

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνουν τρία μεγάλα οδικά έργα που θα βελτιώσουν τις μετακινήσεις των πολιτών, μειώνοντας σε θεαματικό βαθμό την κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Στο τρίπτυχο των έργων που δρομολογούνται στην Αθήνα και θα αλλάξουν τον κυκλοφοριακό χάρτη της Αττικής αναφέρθηκε προ ημερών ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας σε τηλεοπτικό σταθμό.

Επέκταση Λεωφ. Κύμης προς Εθνική Οδό

Όπως ανέφερε ο κ.Καραγιάννης, έχουμε ήδη δημοπρατήσει την επέκταση της λεωφόρου Κύμης, δημιουργώντας ουσιαστικά μία νέα έξοδο προς την Ε.Ο. στον κόμβο της Καλυφτάκη και έτσι οι οδηγοί θα γλυτώνουν τις ουρές που σχηματίζονται στον κόμβο της Μεταμόρφωσης. Πρόκειται για μία σήραγγα μήκους 2,5 χλμ από τα συνολικά 3,5 χλμ του έργου, για το οποίο έχουμε ήδη ανάδοχο και υπογράφουμε την σύμβαση μέσα στο ερχόμενο τετράμηνο προκειμένου να ξεκινήσει η κατασκευή του».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το έργο ύψους 245 εκ. ευρώ έχει οριστικό ανάδοχο την κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ και εκτιμάται ότι μέχρι το τέλος του 2027 θα έχει διατεθεί στη διάθεση των οδηγών, χωρίς να έχει διόδια.

αττική οδός

Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω

Όπως έγινε γνωστό, δια στόματος του υφυπουργού Υποδομών, εντός του μήνα θα δημοπρατηθεί το εθνικής σημασίας έργο σύνδεσης της Δυτικής Περιφερειακής του Αιγάλεω με την Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου και την ολοκλήρωση του τριπλού κόμβου του Σκαραμαγκά. Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 55 εκατ. ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί από τους πόρους της Περιφέρειας Αττικής.

Η κατασκευή του τριπλού κόμβου θα σημάνει την απευθείας σύνδεση της Εθνικής Οδού με τη Λ.Σχιστού, την ολοκλήρωση της ημιδιανοιγμένης Περιφερειακής Αιγάλεω που θα συνδέσει τη Λ. Σχιστού με την Αττική Οδό, αλλά και τη λειτουργία των διανοιγμένων σηραγγών-«φαντάσματα» που βρίσκονται στροφή προς Σκαραμαγκά και πριν την Λίμνη Κουμουνδούρου.

σήραγγες σκαραμαγκά
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σήραγγα Ηλιουπόλεως

Τέλος, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στο έργο της υπογειοποίησης της Ηλιουπόλεως, το οποίο βρίσκεται υπό μελέτη από τη Lamda Development.

Σύμφωνα με τους μέχρι τώρα σχεδιασμούς, το έργο προβλέπει την κατασκευή μίας σήραγγας μήκους λίγο πάνω από 3 χλμ., με 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, που θα ξεκινά να βυθίζεται στο ύψος της Καισαριανής και θα καταλήγει σε σύνδεση με τη Λεωφ. Βουλιαγμένης, κοντά στον σταθμό του Μετρό του Αγίου Δημητρίου.

Μόλις ολοκληρωθεί το έργο, η μετακίνηση από τη Λεωφ. Κατεχάκη στη Λεωφ. Βουλιαγμένης θα απαιτεί περίπου 10 λεπτά, όταν σήμερα – και ειδικά κατά τις ώρες αιχμής – ο χρόνος διάνυσης της συγκεκριμένης απόστασης ανέρχεται στα 30 λεπτά.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ