Έρευνα αποκαλύπτει -Γιατί τα φαγωμένα ελαστικά είναι πιο επικίνδυνα από την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ

ftharmena elastika 1

Σύμφωνα με έρευνα μεγάλης αλυσίδας συνεργείων, τα ελαστικά του 25% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στον δρόμο βρίσκονται σε επικίνδυνη κατάσταση.

Με δεδομένο ότι τα ελαστικά βρίσκονται σε συνεχή επαφή με το οδόστρωμα, δεν χρήζει επιστημονικής τεκμηρίωσης η υποχρέωσή μας να προνοούμε, προβαίνοντας στην έγκαιρη αντικατάστασή τους.

Διαφορετικά, ελλοχεύει ο κίνδυνος να μας προδώσουν σε κάποια από τις πολυάριθμες κατασκευαστικές ατέλειες του ελληνικού οδικού δικτύου, και να εμπλακούμε σε σοβαρό τροχαίο ατύχημα.

elastika 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι μηχανικοί της βρετανικής αλυσίδας συνεργείων Halfords έλεγξαν περισσότερα από 6.000 ελαστικά σε τυχαίο δείγμα 1.527 αυτοκινήτων, τα οποία ήταν παρκαρισμένα σε χώρους στάθμευσης αεροδρομίων.

Τα αποτελέσματα φανέρωσαν ότι πάνω από το 25% των αυτοκινήτων είχαν τουλάχιστον ένα ελαστικό σε επικίνδυνη κατάσταση, δηλαδή ήταν φαγωμένο, σκασμένο, ή είχε κάποιο επικίνδυνο εξόγκωμα.

elastika 1

Το συνεργείο εκτιμά ότι τα ελαστικά που βρίσκονται σε κακή κατάσταση παίζουν καθοριστικό ρόλο σε τροχαία ατυχήματα που οδηγούν ετησίως σε περίπου 7.475 θανάτους και σοβαρούς τραυματισμούς στο οδικό δίκτυο του Ηνωμένου Βασιλείου.

Ο συγκεκριμένος αριθμός είναι τετραπλάσιος από τα αντίστοιχα περιστατικά που σχετίζονται με την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.

atyxhma
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τον Graham Stapleton, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, «αυτή είναι η θανατηφόρα κληρονομιά της κρίσης ακρίβειας. Η αντικατάσταση των ελαστικών καθυστερεί σημαντικά σε σχέση με ό,τι συνέβαινε πριν από την πανδημία, καθώς οι άνθρωποι αναγκάζονται να κάνουν δύσκολες επιλογές σχετικά με το πού θα ξοδέψουν τα χρήματά τους, και δυστυχώς, η οδική ασφάλεια έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα».

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ