Επίθεση των Κινέζων στην Ευρώπη –Η νέα μάρκα αυτοκινήτων που αλλάζει τα δεδομένα

Nio EL7

Έχοντας ήδη εισέλθει με επιτυχία στην αγορά της Νορβηγίας, η κινέζικη Nio σε ένα εντυπωσιακό event στο Βερολίνο ανακοίνωσε επίσημα τα πλάνα της για περαιτέρω εξάπλωση στην ήπειρό μας.

Η Nio είναι μια από τις κινέζικες start-up εταιρείες τεχνολογίας και παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έχει κλέψει τις εντυπώσεις τα τελευταία 2 χρόνια με τα καινοτόμα μοντέλα της, αλλά και με την επιτυχημένη και συνεχώς αναπτυσσόμενη παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η εταιρεία το 2021 ξεκίνησε το ευρωπαϊκό της λανσάρισμα προσφέροντας τα αυτοκίνητά της στην αγορά της Νορβηγίας και πλέον, το Σάββατο, η Nio ανακοίνωσε ότι ξεκινά να προσφέρει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της και στη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Δανία και τη Σουηδία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Nio ET7

Τα μοντέλα που θα προσφέρει θα είναι τα ET5, ET7 και EL7, με πρώτο να ξεκινά από την επόμενη εβδομάδα το μεγάλο σεντάν υψηλών επιδόσεων ET7, ενώ το EL7, το μεσαίο-μεγάλο ηλεκτρικό SUV και το ET5, το μεσαίο ηλεκτρικό σεντάν θα ακολουθήσουν τον ερχόμενο Ιανουάριο και Μάρτιο αντίστοιχα.

Και τα τρία μοντέλα της Nio στην Ευρώπη βασίζονται πάνω στη νεότερη NT2 πλατφόρμα της εταιρείας, η οποία δίνει τη δυνατότητα χτισίματος ενός αμαξώματος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από αυτόνομα οχήματα, ενώ κάθε ένα μοντέλο έχει λάβει τις απαραίτητες ρυθμίσεις ώστε να προσφέρει μια δυναμική και συνάμα άνετη εμπειρία οδήγησης.

Ιδιαίτερα προηγμένη είναι και η τεχνολογία που ενσωματώνουν όλοι οι τομείς των μοντέλων, όπως είναι η δυνατότητα γρήγορης αλλαγής της μπαταρίας όταν αποφορτιστεί με μια γεμάτη εκτός φυσικά της παραδοσιακής δυνατότητας φόρτισης, η υιοθέτηση του προηγμένου software λειτουργιών Banyan με πολύ ισχυρό επεξεργαστή, αλλά και το πανοραμικό ψηφιακό κόκπιτ PanoCinema που ενσωματώνει και on-board ψηφιακό βοηθό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Nio Power Swap

Επίσης η Nio θα προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης σε 380.000 φορτιστές σε όλη την Ευρώπη μέσω και του ειδικού χάρτη φόρτισης της εταιρείας. Μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν ολοκληρωθεί και οι πρώτοι 20 σταθμοί εναλλαγής της μπαταρίας, που αναμένεται να φθάσουν στους 120 το 2023 και τους 1.000 μέχρι το 2025.

Εκτός των παραπάνω η Nio θα επενδύσει πολλά χρήματα και στην εξέλιξη ενός Ευρωπαϊκού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογίας. Τον περασμένο Ιούλιο δημιουργήθηκε στο Βερολίνο το Κέντρο Καινοτομίας της φίρμας με ειδικότητα στο ψηφιακό κόκπιτ, την αυτόνομη οδήγηση και την εξέλιξη νέων τεχνολογιών. Το Σεπτέμβριο, ο πρώτος σταθμός εναλλαγής μπαταρίας παρήχθη στο εργοστάσιο της Nio στην Ουγγαρία, ενώ γραφεία της εταιρείας στο πεδίο του R&D και του ντιζάιν βρίσκονται και στην Οξφόρδη της Μεγάλης Βρετανίας, αλλά και στο Μόναχο της Γερμανίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ