
Η νέα γενιά του μεσαίου οικογενειακού SUV της Citroen μεγάλωσε σε διαστάσεις, εμπλουτίστηκε εξοπλιστικά και πλέον φέρει όλα τα σύγχρονα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης του Ομίλου.
Η Citroen παρουσίασε σήμερα την ολοκαίνουργια γενιά του C5 Aircross που βασίζεται σε εντελώς νέα πλατφόρμα και διαθέτει ότι καλύτερο έχει να προσφέρει η εταιρεία με σήμα το ανάποδο λοχιόσημο.

Πιο συγκεκριμένα, το νέο Citroen C5 Aircross ενστερνίζεται τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας που χαρακτηρίζεται από έντονες ανάγλυφες επιφάνειες και ακμές, με αποτέλεσμα να του χαρίζει ένα ακόμα πιο ξεχωριστό και επιβλητικό παρουσιαστικό.
BUY NOW
Βασίζεται στη σύγχρονη πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα STLA Medium που χρησιμοποιούν και τα αδελφά μοντέλα Peugeot 3008 και 5008, καθώς και το Opel Grandland. Αυτό ήταν αρκετό για να το μεταμορφώσει, με το μήκος πλέον να φτάνει τα 4,65 μέτρα (+15 εκ.) και το μεταξόνιο τα 2,78 μέτρα (+6 εκ.). Οι τροχοί της νέας γενιάς φτάνουν σε διάσταση τις 20 ίντσες και η ανάρτηση παραμένει η εξελιγμένη Advanced Comfort με τα υδραυλικά τέρματα.

Η αύξηση των διαστάσεων, και ειδικά του μεταξονίου, μεταφράζεται σε αυξημένους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Η καμπίνα των επιβατών έχει σχεδιαστεί με σκοπό να θυμίζει σαλόνι σπιτιού, ενώ δεν απουσιάζουν και τα Advanced Comfort καθίσματα που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της εταιρείας. Ο χώρος αποσκευών ορίζεται στα 651 λίτρα και μπορεί να φτάσει τα 1.668 λίτρα σε περίπτωση αναδίπλωσης της πλάτης των πίσω καθισμάτων.
Στο κέντρο της καμπίνας δεσπόζει η οθόνη 15 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, με τον οδηγό να έχει μπροστά ένα μεγάλο HUD και μια οθόνη 10 ιντσών που εκτελεί χρέη πίνακα οργάνων.

Η νέα δεύτερη γενιά του C5 Aircross διατίθεται σε υβριδικές εκδόσεις (ήπια ή επαναφορτιζόμενη) και αμιγώς ηλεκτρικές. Η υβριδική φέρει το σύγχρονο σύστημα με τον 1.200αρη Turbo και το ηλεκτρομοτέρ των 29 ίππων, με την απόδοση να φτάνει τους 145 ίππους. Συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.
Η άλλη υβριδική έκδοση είναι επαναφορτιζόμενη, Plug-in Hybrid, και φέρει τη νέα γενιά του συστήματος που αποτελείται από ένα τούρμπο κινητήρα 1,6 λίτρων απόδοσης 150 ίππων, ένα ηλεκτρομοτέρ 125 ίππων και μια μπαταρία 21 kWh. H συνδυαστική απόδοση είναι 195 ίπποι και το αυτόματο κιβώτιο είναι διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 86 χλμ. και σε συνδυασμό με το 55άρι ρεζερβουάρ, εκτοξεύει την αυτονομία.

Οι ηλεκτρικές εκδόσεις είναι δύο προσθιοκίνητες με 210 και 230 ίππους, με την πρώτη να συνδυάζεται με μπαταριά 73 kWh και την δεύτερη με 97 kWh. Η αυτονομία που εξασφαλίζουν είναι της τάξης των 520 και 680 χλμ. αντίστοιχα, με την φόρτιση για ποσοστό 20% έως 80% να διαρκεί στην πρώτη περίπτωση 4μιση ώρες και 6μιση για τη μεγάλη.
Ο ενσωματωμένος φορτιστής έχει ισχύ 11 kW (προαιρετικά 22 kW) και σε περίπτωση που συνδεθεί με ισχυρό ταχυφοριστή θα τραβήξει 160 kW. Η αντλία θερμότητας είναι στάνταρ.

Από πλευράς εξοπλισμού, η δεύτερη γενιά του Citroen C5 Aircross διαθέτει ακόμα μεγαλύτερη λίστα χαρακτηριστικών, με τα νεότερα να του χαρίζουν και δυνατότητα ημιαυτόνομης αλλαγής λωρίδων κυκλοφορίας κ.α.
Η παραγωγή της νέας γενιάς του Citroen C5 Aircross θα ξεκινήσει το καλοκαίρι και η εμπορική του διάθεση στη γηραιά ήπειρο θα πραγματοποιηθεί προς το τέλος του έτους.