
Με κάθε επισημότητα παρουσιάστηκε το νέο Audi Q3 Sportback, το οποίο ξεχωρίζει για τον σπορτίφ χαρακτήρα του και τον οδηγοκεντρικό προσανατολισμό του.
Λίγους μήνες μετά την πρεμιέρα της 5θυρης SUV έκδοσης του Q3, η Audi επιστρέφει, παρουσιάζοντας αυτή την φορά την Sportback έκδοση με την οπισθοκλινή οροφή, η οποία συνδυάζει τη δυναμική και μυώδη εμφάνιση, με την πρακτικότητα και το στιλ.
Σε σχέση με το αντίστοιχο SUV, η Sportback έκδοση είναι κατά 28 χιλιοστά χαμηλότερη, ενώ η γραμμή της οροφής από την μπροστινή κολόνα και πίσω χαρίζει μια διαφορετική εικόνα, με μικρότερα παράθυρα και ανασχεδιασμένο το πίσω παμπρίζ.
BUY NOW
Ο γενικός σχεδιασμός ακολουθεί τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της Audi, με μεγάλα ανοίγματα στη μάσκα, διπλά φωτιστικά σώματα και μεγαλύτερους τροχούς (17 έως 20 ιντσών). Το νέο Q3 Sportback διαθέτει την πιο προηγμένη τεχνολογία φωτισμού της Audi, με ψηφιακά LED φώτα εμπρός και ρυθμιζόμενα OLED φώτα πίσω.

Στο εσωτερικό, η Sportback έκδοση μοιράζεται αρκετά στοιχεία με το Q3 SUV, συμπεριλαμβανομένου του τεχνολογικού του πακέτου. Την παράσταση κλέβουν αναμφίβολα οι δύο οθόνες: Μια κεντρική οθόνη οργάνων 11,9 ιντσών, η οποία συνεργάζεται με μια οθόνη αφής 12,8 ιντσών, ενσωματωμένες σε μία ενιαία, καμπύλη επιφάνεια οθόνης και τοποθετημένες σε ένα νέο, κομψό ταμπλό που διαθέτει ενσωματωμένες αεραγωγές και σταθερά πλήκτρα ελέγχου.
Η κεντρική κονσόλα προσφέρει άπλετο χώρο για θήκες ποτηριών, ενώ διαθέτει και ασύρματη βάση φόρτισης κινητού. Ο επιλογέας ταχυτήτων έχει μεταφερθεί στην κολόνα του τιμονιού, με την έξυπνη αυτή διάταξη να ενσωματώνει με εργονομικό τρόπο τον επιλογέα ταχυτήτων, τα φλας και τους υαλοκαθαριστήρες σε δύο κομψά χειριστήρια πίσω από το τιμόνι.

Ο χώρος αποσκευών διαμορφώνεται στα 488 λίτρα, αυξανόμενος στα 1.289 λίτρα με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος, ενώ στις plug-in εκδόσεις υπάρχει μικρή διαφοροποίηση λόγω της μπαταρίας.
Η Audi θα διαθέσει πλήρη γκάμα κινητήρων, ξεκινώντας από τις θερμικές επιλογές και φτάνοντας μέχρι τις υβριδικές. Στη βάση βρίσκουμε τον 1,5 λίτρων, 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 150 ίππων και 250 Nm ροπής, με ήπια υβριδική υποστήριξη (mild hybrid). Πιο ψηλά τοποθετούνται οι δύο εκδόσεις του 2.0 TFSI, με 204 και 265 ίππους, που συνδυάζονται με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Για τους οδηγούς που διανύουν αρκετά χιλιόμετρα, υπάρχει και επιλογή πετρελαιοκινητήρα με τον 2.0 TDI των 150 ίππων και 360 Nm ροπής, που δίνει έμφαση στην οικονομία. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η plug-in υβριδική έκδοση, που συνδυάζει τον 1.5 βενζίνης με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία 25,7 kWh, προσφέροντας συνολικά 272 ίππους και 400 Nm ροπής.

Αυτό που ξεχωρίζει στην συγκεκριμένη έκδοση είναι η ικανότητα του αυτοκινήτου να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 117 χλμ., ενώ υποστηρίζεται και ταχυφόρτιση DC στα 50 kW. Η αεροδυναμική του νέου Q3 Sportback έχει βελτιωθεί σημαντικά, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,30.
Τέλος, να πούμε ότι η Audi δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά τη ρύθμιση του πλαισίου του Q3, όμως τα ελατήρια και τα αμορτισέρ έχουν ρυθμιστεί ώστε να ταιριάζουν με το ελαφρώς χαμηλότερο κέντρο βάρους του Sportback και τον συνολικά πιο οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα.

Μάλιστα, θα υπάρχει και η προαιρετική επιλογή για νέα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ διπλής βαλβίδας της Audi, τα οποία θα προσφέρουν μεγάλη μεταβλητότητα στην ποιότητα κύλισης, ανάμεσα σε σφιχτές και πιο μαλακές ρυθμίσεις.
Σύμφωνα με την Audi, οι πωλήσεις του νέου Q3 Sportback στην Γερμανία θα ξεκινήσουν μέσα στο Φθινόπωρο.
Διαβάστε επίσης: