
Μετά τις εξαντλητικές δοκιμές σε ακραία περιβάλλοντα και τη σειρά από teasers, ήρθε η ώρα της επίσημης παρουσίασης του ολοκαίνουργιο sport fastback της γαλλικής εταιρείας.
Το όνομά του είναι Α390 και έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον οι περιγραφές της Alpine για αυτό. Από τη μία, τονίζει πως ενσωματώνει το γνώριμο DNA της μάρκας, συνδυάζοντας όμως τη συναρπαστική οδηγική εμπειρία του A110, με πρόσθετη ευελιξία. Και το χαρακτηρίζει ως «…αγωνιστικό αυτοκίνητο με κοστούμι».

Πάμε να δούμε λοιπόν και το κουστούμι και όσα κρύβει εντός του. Ξεκινώντας από τη κομψή του σχεδίαση. Με αναλογίες coupe και όντως, θυμίζοντας ένα φουσκωμένο Α110. Δεν έχει παρεκκλίνει ιδιαίτερα από την πρωτότυπη μορφή του που είδαμε πριν από μερικούς μήνες, έχει εκτενείς γυάλινες επιφάνειες, σμιλεμένο αμάξωμα που αποτελεί ωδή στις καμπύλες, χωνευτές χειρολαβές ενώ είναι χαρακτηριστική η φωτεινή υπογραφή του: με τριγωνικά LED εμπρός (σχέδιο που Alpine βαφτίζει «Cosmic Dust») και μία φωτεινή μπάρα πίσω.
BUY NOW

Είναι σίγουρα το πιο γενναιόδωρο σε διαστάσεις μοντέλο της Alpine. Έχει μήκος 4,615m, πλάτος 1,885m και ύψος 1,532m. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 532 λίτρα ενώ η παρουσία διπλού πατώματος, ενισχύει την πρακτικότητα.

Στον εσωτερικό κόσμο συναντάμε μεγάλο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μία κάθετη οθόνη αφής 12’’ που φιλοξενεί το σύστημα Infotainment. Παρότι η διάταξη θυμίζει Renault Megane E-Tech, το A390 έχει μπλε τριάκτινο τιμόνι (που ενσωματώνει τις λειτουργίες ανάκτησης ενέργειας και στιγμιαίας αύξησης ισχύος).

Εξοπλίζεται με κορυφαίο ηχοσύστημά της Devialet (με τα ηχεία του να είναι από αλουμίνιο), έχει σύστημα καταγραφής δεδομένων (Alpine Telemetrics) που αφορά κυρίως όσους θέλουν να πατούν και πίστα ενώ στην κορυφαία έκδοση GTS, τα καθίσματα είναι μπάκετ Nappa και από τη Sabelt, με το λογότυπο της Alpine στα προσκέφαλα ενώ παντού συναντάμε δέρμα και ανθρακονήματα.

Η Alpine προσφέρει πολλές επιλογές στον τομέα της εξατομίκευσης, καθώς ο πελάτης μπορεί να επιλέξει εκτός από τον τύπο καθισμάτων, τις ζάντες κτλ, ακόμα και το χρώμα στις δαγκάνες των φρένων.

Το A390 που πατά στην πλατφόρμα AmpR Medium, χρησιμοποιεί τρεις ηλεκτροκινητήρες. Δύο εξ αυτών είναι τοποθετημένοι στον εμπρός άξονα κι ένας στον πίσω. Στη βασική έκδοση, η συνδυαστική ισχύς τους είναι στα 400 άλογα ενώ στη GTS, η τιμή αυτή ανεβαίνει στα 470.

Οι αντίστοιχοι αριθμοί στον τομέα της ροπής είναι στα 650 και 808 Nm αντίστοιχα ενώ στα 0-100 χλμ./ώρα, 4.8 και 3.9 δευτερόλεπτα. Τιμές που έρχονται με αρωγό και την εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση του μοντέλου.

Όσο για τη μπαταρία, προέρχεται από την επίσης γαλλική Verkor, που συνεργάζεται πρώτη φορά με την Alpine και η οποία επανασχεδίασε την αρχιτεκτονική 400V, ενισχύοντας το σύστημα ψύξης. Η χωρητικότητά της μπαταρίας είναι 89,0 kWh, προσφέρει αυτονομία μεταξύ φορτίσεων έως και στα 555 χιλιόμετρα ενώ αξιοσημείωτη είναι και η δυνατότητα φόρτισης με έως και 190 kW, πράγμα που σημαίνει πως η φόρτιση 15-80% επιτυγχάνεται εντός 25 λεπτών.

Το A390 που θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της μάρκας στη Διέππη, πατά σε ελαστικά ειδικά σχεδιασμένα από τη Michelin που «ντύνουν» ζάντες 20 και 21 ιντσών.

Οι παραγγελίες θα ανοίξουν το τέταρτο τρίμηνο του έτους ενώ οι τιμές πώλησης στη Γαλλία, θα είναι περί τα 65.000 ευρώ για τη GT, συν άλλες 10.000 για τη GTS.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ