Επικίνδυνα αυτοκίνητα «αυτοφλέγονται» στους ελληνικούς δρόμους -Γιατί συμβαίνει;

Αυτοκίνητο φωτιά

Οι υψηλές θερμοκρασίες σε συνδυασμό με την παλαιότητά τους και τη μη συντήρησή τους δημιουργούν τις ιδανικές συνθήκες για πρόκλησης φωτιάς.

Μέχρι σήμερα γράφαμε για αυτοκίνητα που κυριολεκτικά παραδόθηκαν στις φλόγες εξαιτίας εξαιτίας της παλαιότητάς τους ή κάποιου μη πιστοποιημένου συστήματος υγραεριοκίνησης ή λόγω της μη συντήρησής τους από τους ιδιοκτήτες τους.

Ωστόσο μέχρι πρότινος δεν είχε καταγραφεί καμία απώλεια ζωής κάτι που όπως αποδείχθηκε έχει αλλάξει και οι πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες αποτελούν την σπίθα πρόκληση πυρκαγιάς και μέσα στην καμπίνα επιβατών με αποτέλεσμα οι άτυχοι ιδιοκτήτες τους να μην μπορούν να εξέλθουν από αυτά με τραγικές συνέπειες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόσφατα μια ασύλληπτη τραγωδία καταγράφηκε στην Ελλάδα όπου μια νέα γυναίκα απανθρακώθηκε μέσα στο παλαιό αυτοκίνητό της από τη φωτιά που προκλήθηκε σε αυτό.

Σύμφωνα με την ιατροδικαστή η άτυχη γυναίκα αρχικά εισέπνευσε τον καπνό και έχασε τις αισθήσεις της με αποτέλεσμα να εγκλωβιστεί στο εσωτερικό του αυτοκινήτου της το οποίο είχε τυλιχθεί στις φλόγες.

Τα στελέχη του ανακριτικού τμήματος της Πυροσβεστικής κάνουν κυριολεκτικά «φύλλο και φτερό» το αυτοκίνητο για να διαπιστώσουν ποια ήταν η αιτία πρόκλησης της φωτιάς και μάλιστα μέσα στην καμπίνα επιβατών.

‘Ενα από τα σενάρια που εξετάζεται, είναι να υπήρξε υπερθέρμανση του κινητήρα, η οποία πυροδότησε φωτιά στα καλώδια του οχήματος και σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν εντοπιστεί ήδη κάποιες βλάβες βλάβη στο ηλεκτρολογικό σύστημα πίσω από το ταμπλό του, η οποία ενδεχομένως να προκάλεσε ανάφλεξη στα καλώδια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι εξηγείται και το γεγονός ότι η πυρκαγιά περιορίστηκε μόνο στην καμπίνα του οχήματος, με αποτέλεσμα οι καπνοί να πνίξουν την εγκλωβισμένη οδηγό του.

Παράλληλα, οι Αρχές βάζουν στο μικροσκόπιο και το σύστημα καύσης του ΙΧ καθώς το αυτοκίνητο ήταν μοντέλο 30ετιας και διέθετε σύστημα υγραεριοκίνησης αλλά οι μέχρι τώρα ενδείξεις δείχνουν ότι δεν υπήρχε διαρροή καυσίμου.

Επίσης στο στόχαστρο των Αρχών εισέρχεται και το ΚΤΕΟ όπου είχε περάσει από Τεχνικό Έλεγχο το μοιραίο όχημα και οι Αρχές θα εξετάσουν όλους τους ελέγχους του οχήματος όπως επίσης και του συστήματος υγραεριοκίνησης!

Πάντως τα στοιχεία με τις μέσες ηλικίες του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων στην Ελλάδα που έχει στη διάθεσή του το Carandmotor.gr προκαλούν κυριολεκτικά σοκ καθώς αποδεικνύεται ότι στην χώρα μας κυκλοφορούν πάνω από 550.000 αυτοκίνητα που δεν διαθέτουν καταλύτες εκ των οποίων τα 80.000 οχήματα έχουν κλείσει 40 χρόνια ζωής!

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ