Συνεχίζεται η επέλαση των Κινέζων στην Ευρώπη - Πιο ακριβά και από Mercedes τα αυτοκίνητά τους

china production nio

Το αντίπαλο δέος της Tesla προελαύνει στην ευρωπαϊκή αγορά, λανσάροντας πολυτελή μοντέλα που οι τιμές τους παραπέμπουν σε αυτές των κορυφαίων κατασκευαστών της Γηραιάς Ηπείρου.

Με αμείωτη ένταση συνεχίζεται η επέλαση των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη, οι οποίες έχουν ως στόχο να ταράξουν τα λιμνάζοντα νερά της αυτοκίνησης και να εκθρονίσουν τις ηγέτιδες δυνάμεις του κλάδου.

Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου, οι Κινέζοι κατασκευαστές αναμένεται να προσφέρουν στη Γηραιά Ήπειρο μοντέλα τα οποία - μεταξύ άλλων - θα διακρίνονται για τη χαμηλή τιμή τους.

Μία εκ διαμέτρου αντίθετη πολιτική ακολουθεί το επανομαζόμενο «αντίπαλο δέος» της Tesla, η Nio. Η εταιρεία έχει αρχίσει να εδραιώνεται στον ευρωπαϊκό αυτοκινητικό κόσμο, όπου έχουν κάνει την εμφάνισή τους τα πολυτελή μοντέλα της, τα οποία μόνο προσιτά δεν μπορούν να χαρακτηριστούν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
nio et5
Nio ET5

Τη Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου, ο Κινέζος γίγαντας από τη Σαγκάη ανακοίνωσε τις τιμές των ηλεκτρικών μοντέλων ET7, ET5 και EL7 για τις αγορές της Γερμανίας, Σουηδίας και Δανίας. Πρόκειται για τιμές που παραπέμπουν σε αυτές των κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως, όπως για παράδειγμα η Mercedes.

Ειδικότερα, στη γερμανική αγορά το πολυτελές σεντάν ET7 κοστίζει 69.900 ευρώ, μία τιμή, μάλιστα, στην οποία δεν συμπεριλαμβάνεται η μπαταρία. Όποιος θέλει να προσθέσει μπαταρία, θα κληθεί να εκταμιεύσει ένα ποσό της τάξης των 12.000 (75 kWh) ή 21.000 ευρώ (100 kWh), με την τιμή δηλαδή να υπερβαίνει τα 90.000 ευρώ, δηλαδή σχεδόν 25.000 ευρώ περισσότερα από τη Mercedes EQE (66.402 ευρώ) στη γερμανική αγορά, φλερτάροντας με αυτη της υπερπολυτελούς λιμουζίνας EQS (109.551 ευρώ).

nio et7
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μεγάλο SUV EL7 ξεκινά από τα 73.900 ευρώ χωρίς μπαταρία, και εκτοξεύεται στα 94.900 ευρώ με την μπαταρία των 100 kWh, και το ET5 ξεκινά από τα 49.900 ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εφόσον αποκτήσει κανείς ένα αυτοκίνητο δίχως μπαταρία θα χρειαστεί να κάνει συνδρομή στο πρόγραμμα BaaS (μπαταρία ως υπηρεσία) που κοστίζει 169 ευρώ τον μήνα (μπαταρία 75 kWh) ή 289 ευρώ/μήνα (100 kWh).

nio et7
Nio EL7

Η ακριβότερη ευρωπαϊκή αγορά για την απόκτηση ενός αυτοκινήτου της Nio είναι η Δανία όπου το ΕΤ7 ξεκινά από τα 91.950 ευρώ (δίχως μπαταρία). Όσον αφορά στο EL7 αυτό κοστίζει 97.326 ευρώ και το Nio ET5 56.992 ευρώ (δίχως μπαταρία).

Σημειώνεται ότι όλα τα μοντέλα της Nio προσφέρονται με 5ετή εγγύηση και ισάριθμα έτη δωρεάν οδικής βοήθειας. Τέλος, πριν από λίγες μέρες η Νio πραγματοποίησε τα εγκαίνια του σταθμού ανταλλαγής μπαταριών στη Σουηδία, και μέχρι την 1η Δεκεμβρίου τον δικό της σταθμό θα έχει και η Ολλανδία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ