Απόβαση των Κινέζων στην Ελλάδα -Τα νέα deals που αλλάζουν την αγορά

Chinese car

Δεκάδες στελέχη από εγχώριους εισαγωγικούς ομίλους επισκέφθηκαν την μεγαλύτερη έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης για να γνωρίσουν από κοντά τα στελέχη των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών.

Το… αδιαχώρητο έχει προκληθεί το τελευταίο διάστημα από στελέχη ελληνικών εισαγωγικών ομίλων, τα οποία επισκέπτονται τη μακρινή Κίνα επιδιώκοντας συνεργασίες με κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Μάλιστα πρόσφατα πολλά από τα στελέχη των ελληνικών ομίλων συναντήθηκαν στη σημαντικότερη έκθεση Αυτοκινήτου στον κόσμο, που δεν είναι άλλη από την Auto China η οποία πραγματοποιείται κάθε χρόνο είτε στο Πεκίνο είτε στη Σαγκάη.

Φέτος η κορυφαία έκθεση πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη και δεκάδες στελέχη από ελληνικούς εισαγωγικούς ομίλους βρέθηκαν εκεί, ώστε να δουν από κοντά τα τελευταία μοντέλα των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών και να αποκτήσουν μια πρώτη επαφή με τους ανθρώπους των κινεζικών εργοστασίων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr τα στελέχη των ελληνικών ομίλων εξαιτίας των συνεχών αυξήσεων των τιμών που πραγματοποιούν οι εκτός Κίνας αυτοκινητοβιομηχανίες με τις οποίες και συνεργάζονται, έχουν στραφεί στην Κίνα και αναζητούν νέες μάρκες που θα πωλούνται σε πιο προσιτές τιμές και είναι πολύ πιθανό να προσελκύσουν πολλούς ιδιώτες καταναλωτές.

Από την άλλη μεριά βέβαια τα φθηνότερα κινεζικά αυτοκίνητα πέραν των πωλήσεων λιανικής που αναμένεται να προσελκύσουν πολλούς ιδιώτες καταναλωτές, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα «ριχτούν» και στον επαγγελματικό στίβο που δεν είναι άλλος από το Leasing και τις Ενοικιάσεις.

Εκεί αναμένεται να θα δοθεί και ιδιαίτερη βαρύτητα καθώς πολλοί εισαγωγικοί όμιλοι έχουν δικές τους θυγατρικές εταιρείες leasing και ενοικιάσεων, οπότε η εισαγωγή κάποιας κινεζικής μάρκας αυτοκινήτων θα μειώσει τις δαπάνες για την απόκτησή τους αυξάνοντας τα περιθώρια κερδών τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο τα κινεζικά αυτοκίνητα είναι επιβεβαιωμένο ότι κατά το παρελθόν οι Έλληνες καταναλωτές τα αντιμετώπισαν ως «παιδιά ενός κατώτερου Θεού», καθώς οι τιμές των ανταγωνιστικών ευρωπαϊκών, ιαπωνικών, κορεατικών ή αμερικανικών μοντέλων διατηρούνταν σε φυσιολογικά και ίσως χαμηλά επίπεδα.

Τώρα όμως τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά και τα ευρωπαϊκά ή από άλλες ηπείρους γνωστά μοντέλα πωλούνται σε υπερβολικά υψηλές τιμές, οπότε είναι πολύ πιθανό να δούμε και πάλι στην Ελλάδα να αυξάνεται ραγδαία ο αριθμός των όποιων κινεζικών αυτοκινήτων εισαχθούν.

Να υπενθυμίσουμε πως πριν από δεκαετίες οι Έλληνες είχαν τιμήσει δεόντος τα Zastava Yugo, τα Watburg, τα Skoda 120L με τον κινητήρα στο πίσω μέρος και πολλά άλλα μοντέλα τα οποία σημείωσαν εμπορική επιτυχία κυρίως λόγω της τιμής πώλησής τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σήμερα η οικονομική κατάσταση των Ελλήνων βρίσκεται σε μια περίεργη καμπή και αν δεν υπήρχαν οι κυβερνητικές παρεμβάσεις ώστε να μειώσουν τα επιτόκια στα δάνεια, στο ενεργειακό κόστος αλλά και στις τιμές κάποιων προϊόντων στα super market θα λέγαμε ότι πολλοί Έλληνες δεν θα μπορούσαν να αποκτήσουν κανένα αυτοκίνητο.

Πάντως οι Έλληνες εισαγωγείς φαίνεται ότι είναι αποφασισμένοι να εισάγουν αρκετές νέες μάρκες από την Κίνα, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να μειώσουν τις μέσες τιμές πώλησης στα καινούρια αυτοκίνητα και βέβαια να ασκήσουν και έντονες πιέσεις στα γνωστά εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων ώστε να σταματήσουν ή να περιορίσουν τις αυξήσεις τιμών εξαιτίας του νέου ανταγωνισμού που θα προκαλέσει η «απόβαση» των κινεζικών μαρκών…

Βέβαια οι κινεζικές μάρκες αυτοκινήτων είναι πολλές και καλύπτουν κάθε ανάγκη και γούστο αλλά το κλειδί για μια επιτυχημένη πορεία στην Ευρώπη και ειδικά στην Ελλάδα κρύβεται στην εργοστασιακή εγγύηση! Όποιος Έλληνας εισαγωγέας καταφέρει να εισάγει μια κινεζική μάρκα η οποία στα μοντέλα της δίνει πολυετή εργοστασιακή εγγύηση, είναι δεδομένο ότι θα αποκτήσει το προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών και σίγουρα οι Έλληνες καταναλωτές θα την δουν με διαφορετικό μάτι σε σχέση με κάποια άλλη κινεζική μάρκα που θα δίνει μόλις 2 χρόνια εγγύηση...

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης το κομμάτι της συντήρησης και των ανταλλακτικών θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο, αλλά οι Έλληνες εισαγωγείς το συγκεκριμένο το γνωρίζουν ήδη αρκετά καλά οπότε σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να καταγραφούν αρνητικά κρούσματα.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ