Αυτοκίνητο για μια ζωή: Έλληνας οδηγός έκανε σχεδόν 1 εκατομμύριο χλμ. με αυτό το μοντέλο - Ποιο είναι

Το εντυπωσιακό ρεκόρ του 1 εκατομμυρίου χιλιόμετρων πλησιάζει ο συγκεκριμένος οδηγός, επιβεβαιώνοντας στην πράξη ότι με την κατάλληλη φροντίδα, το σωστό αυτοκίνητο θα σου κρατήσει.
Μερικά αυτοκίνητα κρατάνε για μια ζωή και αυτό αποδεικνύει περίτρανα το συγκεκριμένο Mitsubishi Pajero, του 1988, το οποίο έχει διανύσει σχεδόν ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα και εξακολουθεί να κυκλοφορεί καθημερινά, όπως μας δείχνει ο πολύ επιμελής και σχολαστικός στις εργασίες συντήρησης, ιδιοκτήτης του, κ. Μιχάλης Περχανίδης
Το όχημα, που εμφανίζεται σε βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Mitsubishi, προσεγγίζει το εντυπωσιακό αυτό ορόσημο χωρίς να παρουσιάζει σοβαρές φθορές ή απώλεια λειτουργικότητας, παρά την ηλικία του.
BUY NOW

Υποθέτουμε πως για αυτό το εντυπωσιακό νούμερο, η τακτική συντήρηση και η σωστή χρήση θα πρέπει να έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο. Σε κάθε περίπτωση, η εικόνα ενός κοντέρ με 968.975 χλμ., πέρα από το ότι αποτελεί απόδειξη εξαιρετικής στιβαρής μηχανολογικής κατασκευής, σίγουρα είναι και ένα εντυπωσιακό θέαμα σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
Στα του μοντέλου τώρα, το όχημα που βλέπουμε στο βίντεο ανήκει στην πρώτη γενιά του Pajero, η οποία παρουσιάστηκε το 1982 και παρέμεινε στην παραγωγή έως το 1991. Το συγκεκριμένο SUV ήταν ένα από τα πρώτα οχήματα που συνδύασαν δυνατότητες τετρακίνησης με σχετικά πολιτισμένο χαρακτήρα, καθιστώντας το δημοφιλές τόσο σε αγροτικές όσο και σε αστικές περιοχές
Η γκάμα αμαξωμάτων περιλάμβανε δύο εκδόσεις: 3θυρη με κοντό μεταξόνιο (SWB) και 5θυρη με μακρύτερο (LWB). Το μοντέλο που βλέπουμε στο βίντεο είναι η τρίθυρη έκδοση.

Οι βενζινοκινητήρες του πρώτης γενιάς Mitsubishi Pajero περιλάμβαναν έναν 4κύλινδρο 2.0 λίτρων, καθώς και μια υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του ίδιου κινητήρα με τούρμπο. Υπήρχε επίσης διαθέσιμος ένας ισχυρότερος 4κύλινδρος κινητήρας 2,6 λίτρων, ενώ προσφερόταν και ως diesel, με έναν ατμοσφαιρικό πετρελαιοκινητήρα 2.3 λίτρων.
Από το 1988 και μετά, η γκάμα του Pajero εμπλουτίστηκε με τον 3.0 λίτρων V6 κινητήρα SOHC, ο οποίος απέδιδε 141 ίππους με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, προσφέροντας σαφώς καλύτερες επιδόσεις από τον βασικό τετρακύλινδρο των 2,6 λίτρων.
Παράλληλα, η έκδοση με κινητήρα πετρελαίου περιλάμβανε έναν υπερτροφοδοτούμενο 2.5 λίτρων OHC I4, ο οποίος διατίθετο τόσο σε απλή έκδοση (83 ίπποι) όσο και σε διαμορφωμένη με intercooler, με ισχύ 94 ίππων.
Δείτε το εντυπωσιακό βίντεο με το Pajero των σχεδόν 1 εκατ. χλμ. παρακάτω: