Ελλάδα: «Τρελές» οι απαιτήσεις των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών

china production nio

Οι μεγάλες και γνωστές μάρκες από την Ασία συζητούν όχι με ένα αλλά και πολλούς υποψηφίους και συνεχώς δυσκολεύουν τις προϋποθέσεις συνεργασίας...

Οι Έλληνες εισαγωγείς όπως και οι εισαγωγείς σε άλλα κράτη μέλη της ΕΕ έχουν σπεύσει να αποκτήσουν κάποια από τις γνωστές κινεζικές μάρκες αυτοκινήτων ώστε να μπορέσουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και βέβαια να αποκτήσουν μια μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων για κάθε βαλάντιο.

Ωστόσο οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Ελληνικών αλλά και ξένων εισαγωγικών ομίλων με κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες δυσκολεύουν ολοένα και περισσότερο με τις κινεζικές μάρκες να αυξάνουν συνεχώς τις απαιτήσεις τους οι οποίες μετά από κάποιο σημείο γίνονται κυριολεκτικά εξωπραγματικές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr γνωστή κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία η οποία καταγράφει αυξημένες πωλήσεις σε άλλα κράτη μέλη της ΕΕ ενώ συζητούσε με Έλληνα εισαγωγέα για να συνεργαστούν κάποια στιγμή άρχισε συνεχώς να ρίχνει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων συνεχώς νέες απαιτήσεις όσον αφορά τις εκθέσεις αυτοκινήτων, τα συνεργεία, τα ανταλλακτικά, τις εγγυήσεις μέχρι τη στιγμή που απαίτησε την πώληση πάνω από 3.000 - 4.000 αυτοκίνητα τον πρώτο χρόνο στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο στόχος των 3.000 έως και 4.000 πωλήσεων το πρώτο έτος λειτουργίας της νέας μάρκας αποτέλεσε τη βασική αιτία «παγώματος» των διαπραγματεύσεων ωστόσο τα στελέχη της ελληνικής εισαγωγικής αντιλήφθηκαν ότι οι Κινέζοι υποψήφιοι συνεργάτες τους αύξαναν συνεχώς τις απαιτήσεις της συνεργασίας καθώς μιλούσαν και με άλλους υποψήφιους εισαγωγείς στην Ελλάδα!

Η τάση αυτή φαίνεται ότι έχει υιοθετηθεί από όλες σχεδόν τις κινεζικές μάρκες αυτοκινήτων οι οποίες εκμεταλλευόμενες τη «δύναμη» που έχουν κυρίως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάνουν πολύ δύσκολες τις διαπραγματεύσεις ενώ ακόμη και αν βρίσκονται πολύ κοντά σε συμφωνία με κάποιον από τους «μνηστήρες» πολύ εύκολα μπορούν να τα τινάξουν όλα στον αέρα για κάποιον άλλον υποψήφιο συνεργάτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή η πρακτική των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών έχει αρχίσει να γίνεται γνωστή όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε άλλα κράτη μέλη της ΕΕ και πλέον όσοι όμιλοι συνομιλούν με εταιρείες από την Κίνα διατηρούν πολλές επιφυλάξεις και βέβαια οι περισσότεροι έχουν σταματήσει να δίνουν αναλυτικά στοιχεία για τις αγορές τους...

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ