208

Έκρυβε για 40 χρόνια έναν θησαυρό στο σαλόνι του -Γιατί έτριβαν τα μάτια τους όταν τον είδαν

θησαυρό

Η απίστευτη ιστορία ενός οχήματος που παρέμενε κρυμμένο σε ένα σαλόνι της Νέας Υόρκης και σήμερα κοστίζει 1.7 εκατ ευρώ.

Πρωταγωνίστής της ιστορίας αυτής είναι ένα από τα πιο σπάνια και επιδραστικά μοντέλα της Lamborghini όλων των εποχών, το Miura S, το οποίο για σχεδόν 40 χρόνια παρέμενε κυριολεκτικά… κλειδωμένο σε σαλόνι σπιτιού στο Long Island της Νέας Υόρκης.

Ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, που απέκτησε το εμβληματικό ιταλικό supercar τη δεκαετία του ’80, είχε μια... μάλλον ασυνήθιστη προσέγγιση στη διατήρηση της περιουσίας του. Αντί να οδηγεί το αυτοκίνητο στον δρόμο, επέλεξε να το διατηρεί σαν κρυφό έργο τέχνης, κάτω από έναν μπλε μουσαμά και καλά προστατευμένο μέσα στο ίδιο του το σπίτι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την ακρίβεια, όταν αγόρασε το μοντέλο, πέρασε το αυτοκίνητο μέσα από τη γκαραζόπορτα και στη συνέχεια έχτισε τοίχο, «εγκλωβίζοντάς» το εντός του σαλονιού για σχεδόν μισό αίωνα, σαν να επρόκειτο για πολύτιμο έκθεμα.

Η όλη ιστορία ήρθε στο φως όταν ένας συλλέκτης ιστορικών αυτοκινήτων πληροφορήθηκε μέσω φίλου για την φημολογούμενη ύπαρξη του μοντέλου. Ο συλλέκτης ήρθε σε επικοινωνία με τον ιδιοκτήτη για να του επικοινωνήσει την πρόταση του για αγορά του αυτοκινήτου. Έτσι, όταν πέρασε στο σαλόνι, είδε το αυθεντικό Miura S, με έναν ανέγγιχτο V12 κινητήρα , προστατευμένο από καιρικές συνθήκες και την οποιαδήποτε φθορά.

Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι το εσωτερικό είχε υποστεί μικροφθορές από τη στασιμότητα, μηχανικά το αυτοκίνητο διατηρήθηκε σχεδόν ανέπαφο, αφού το ιδιότυπο oικοσύστημα προστασίας που είχε δημιουργήσει εξασφάλιζε την μηδενική παρουσία διάβρωσης στο αμάξωμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τιμή αγοράς του παραμένει άγνωστη, ωστόσο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, το η συλλεκτική αξία του αυτοκινήτου κυμάινεται στα 1,7 εκατομμυρίων ευρώ, βάσει αντίστοιχων πωλήσεων που έχουν γίνει σε παρόμοια μοντέλα τα τελευταία έτη.

Προς το παρόν, παραμένει άγνωστο αν ο αρχικός ιδιοκτήτης είχε εξ αρχής σχεδιάσει να κρατήσει το αυτοκίνητο σε αυτή την κατάταση μέχρι να θεωρηθεί συλλεκτικό και η αξία του εκτοξευθεί.

Μάλιστα, για να κατανοηθούν καλύτερα τα κίνητρα του, επιστρατεύτηκαν μέχρι και ψυχολόγοι, οι όποιοι σημείωσαν πως η κίνηση του αυτή θα μπορούσε να αποτελεί μια μορφή επίδειξης status, αφού η κατοχή ενός εξαιρετικά πολύτιμου αυτοκινήτου και η μη χρήση του, μπορεί να ερμηνευθεί ως ένδειξη δύναμης ή επένδυσης.

Στα του μοντέλου τώρα, το Miura είναι το πρώτο αυτοκίνητο που καθιέρωσε τον όρο «supercar» όπως τον γνωρίζουμε σήμερα. Παρήχθη μεταξύ 1966 και 1973 σε μόλις 764 μονάδες, με την έκδοση Miura S να περιορίζεται στα 338 μόλις αυτοκίνητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμά, βρίσκεται ένας V12 κινητήρας 3.9 λίτρων με διάταξη στην μέση και απόδοση που ξεπερνούσε τα 370 ίππους, επιτρέποντας τελική ταχύτητα έως και 285 χλμ./ώρα, μια εξωπραγματική επίδοση για την εποχή.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ