Έφτασε Ελλάδα το φθηνό αυτοκίνητο που βγαίνει από εκτυπωτή

xev yoyo

Το λιλιπούτειο ιταλικό ηλεκτρικό ξεκινά την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά, ενσωματώνοντας πολλά 3D εκτυπωμένα μέρη, και μπαταρία που αντικαθίσταται.

Με την ηλεκτροκίνηση να παίζει σιγά-σιγά σημαίνοντα ρόλο στα ελληνικά αυτοκινητικά τεκταινόμενα, o αριθμός των εταιρειών που αποφασίζουν να δραστηριοποιηθούν στη χώρα μας συνεχώς αυξάνεται, διευρύνοντας τις επιλογές για το καταναλωτικό κοινό.

Ντεμπούτο στη χώρα μας πραγματοποίησε πρόσφατα και η ιταλική start-up εταιρεία XEV, μέσω του Yoyo, ενός λιλιπούτειου διθέσιου microcar που διακρίνεται για τον ευέλικτο χαρακτήρα του αλλά και την προσιτή τιμή του.

Με μήκος 2,53 μέτρα και βάρος 450 κιλά (χωρίς την μπαταρία), το Yoyo δεν δυσκολεύεται να κινηθεί στα στενά της πόλης, ενσωματώνοντας έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη στον πίσω άξονα ο οποίος προσφέρει μέγιστη ισχύ 20 ίππων και τροφοδοτείται από μπαταρία φωσφορικού σιδήρου ιόντων λιθίου (LFP) με χωρητικότητα 10,4 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία έως και 150 χλμ. (σε κύκλο δοκιμών UDDS).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Yoyo δεν βάζει… φωτιά στην άσφαλτο, αλλά τα 80 χλμ./ώρα που είναι η μέγιστη ταχύτητά του είναι αρκετή προκειμένου να κινηθεί άκοπα και με πυγμή στις κεντρικές λεωφόρους των πόλεων.

Αυτό, ωστόσο, που το καθιστά ξεχωριστό είναι το γεγονός πως πολλά πάνελ του αμαξώματος αλλά και της καμπίνας κατασκευάζονται μέσω τρισδιάστατου εκτυπωτή, και ως εκ τούτου το Yoyo απαρτίζεται από αρκετά πλαστικά μέρη. Σημειώνεται δε ότι πλαίσιο είναι ατσάλινο υψηλής αντοχής. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μεγάλο ενδιαφέρον επίσης συγκεντρώνει το γεγονός πως υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης της μπαταρίας με μια πλήρως φορτισμένη. Η συγκεκριμένη διαδικασία είναι ιδιαίτερα απλή δεδομένου ότι η μπαταρία είναι εύκολα προσβάσιμη στο πίσω μέρος του οχήματος. Η δεύτερη επιλογή είναι η φόρτιση της μπαταρίας μέσω οικιακής πρίζας, όπου η φόρτιση από το 30 στο 100% επιτυγχάνεται σε 4 ώρες.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί μια μοντέρνα αυτμόσφαιρα, παρουσία μιας 10άρας οθόνης αφής στο κέντρο του ταμπλό, ενώ υπάρχει air condition, αλλά και σύστημα ABS.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μολονότι η εταιρεία που το παράγει είναι η ιταλική, ο τόπος κατασκευής του XEV Yoyo είναι η Κίνα.

Στην Ιταλία η τιμή εκκίνησης του Yοyo είναι 13.900 ευρώ (με την κρατική επιδότηση), ενώ στα ίδια επίπεδα κυμαίνεται και στην Ελλάδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ