Δύο νέα λογότυπα για τις επετείους δύο θρυλικών ονομάτων της Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia

Δύο σημαντικές επετείους γιορτάζει φέτος η Alfa Romeo, με το θρυλικό σύμβολο Quadrifoglio να φτάνει τα 100 χρόνια ζωής, ενώ το εξίσου θρυλικό αγωνιστικό τμήμα Autodelta, γιορτάζει τα 60α του γενέθλια.

Πρόκειται για δύο κομβικά σημεία στην ιστορία της μάρκας που εκφράζει τον Ιταλικό σπορ χαρακτήρα από το 1910. Η Alfa Romeo αποκαλύπτει δύο νέα λογότυπα, τα οποία εκτός των άλλων, θα συνοδεύσουν και τις εκδηλώσεις που έχουν προγραμματιστεί για τους εορτασμούς αυτών των επετείων.

Τα λογότυπα σχεδιάστηκαν από το Centro Stile Alfa Romeo και αποτελούν μια μοντέρνα εκδοχή των αντίστοιχων κλασσικών, με στόχο να σηματοδοτήσουν την πορεία της μάρκας προς τον επαναπροσδιορισμό του σπορ χαρακτήρα για τον 21ο αιώνα. To θρυλικό Quadrifoglio στα 100 του χρόνια διατηρεί το δυναμισμό και την κομψότητά του, αποκτώντας τώρα μια νέα χρωματική παλέτα. Αντίστοιχα το λογότυπο της Autodelta, με στοχευμένες αλλαγές ανανεώνεται, αλλά  διατηρεί τον κλασσικό του χαρακτήρα τιμώντας την ιστορία της αγωνιστικής ομάδας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Alfa Romeo Quadrifoglio

Ειδικότερα για τα 60α γενέθλια της Autodelta, η Alfa Romeo διοργανώνει στις 5 Μαρτίου, ημέρα ίδρυσης του αγωνιστικού τμήματος, μια ειδική εκδήλωση για τους φίλους της μάρκας στο Μουσείο στο Arese. Αντίστοιχα στις 25 Ιουνίου, ως μέρος των εορτασμών για τα γενέθλια της μάρκας, θα πραγματοποιηθεί επίσης στο χώρο του Μουσείου η Quadrifoglio Day.

Quadrifoglio
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το θρυλικό σύμβολο Quadrifoglio (σ.σ. τετράτροχο τριφύλλι) συνοδεύει τις κορυφαίες δημιουργίες της μάρκας στους αγώνες, αλλά και στα αυτοκίνητα παραγωγής, από τις 15 Απριλίου του 1923. Η πρώτη Alfa Romeo που έφερε στο αμάξωμά της το Quadrifoglio ήταν η RL “Corsa” του Ugo Sivocci που κατέκτησε τη νίκη στο 14ο Targa Florio του 1923, η πρώτη νίκη από συνολικά δέκα που κατέκτησε η μάρκα σε αυτή την κορυφαία διοργάνωση.

Με την πάροδο των ετών, το γράμμα “Q” αποτέλεσε τμήμα του αλφάβητου της Alfa Romeo, χαρακτηρίζοντας τις πλέον καινοτόμες τεχνικές λύσεις, όπως το διάσημο σύστημα τετρακίνησης Q4, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Q2 και τα συστήματα μετάδοσης Q-System και Q-Tronic. Με τις Mito (2008) και Giulietta (2010) πραγματοποιήθηκε η επιστροφή του Quadrifoglio στο νέο αιώνα, ενώ η παρουσίαση της Giulia Quadrifoglio το 2015 δημιούργησε ακόμα ένα μυθικό μοντέλο για τη μάρκα.

Autodelta
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Autodelta είναι το  θρυλικό αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo. Στις 5 Μαρτίου του 1963, ο Carlo Chiti και οι αδελφοί Chizzola, ίδρυσαν μια μικρή εταιρεία με έδρα το Feletto Umberto στο Udine, στα Βορειοανατολικά σύνορα της Ιταλίας. Στόχος ήταν σε συνεργασία με την Alfa Romeo να κατασκευάσουν την Giulia TZ, ένα συμπαγές GT που σχεδίασε ο Zagato με βάση τα μηχανικά μέρη της Giulia και ένα ιδιαίτερο σωληνωτό πλαίσιο, από το οποίο πήρε και το όνομα ΤΖ (Tubolare Zagato) το μοντέλο.

 Αυτή ήταν η αφετηρία για ένα από τα πιο όμορφα κεφάλαια στην ιστορία των αγώνων, με τη νεοσύστατη εταιρεία σύντομα να εξελίσσεται στο επίσημο αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo. Η Ιταλική μάρκα το 1965 αγόρασε την Autodelta με στόχο την επίσημη επιστροφή της στους αγώνες, αφού μετά τα τέλη του 1951 και την κατάκτηση του δεύτερου τίτλου της στην Formula 1 με την Alfetta είχε αποχωρήσει ως επίσημη ομάδα από το μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Το 1984 ο Carlo Chiti εγκατέλειψε την εταιρεία και ένα χρόνο αργότερα η λειτουργία της Autodelta έπαυσε. Εκτός από τα εξαιρετικά επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα, η Autodelta αποτέλεσε και το ιδανικό σχολείο για πολλούς επιτυχημένους οδηγούς αγώνων, όπως οι Andrea De Adamich, Arturo Merzario, Andrea De Cesaris, Jochen Rindt, Jacky Ickx, Jean Pierre Jarier και Mario Andretti.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ