Κι όμως υπάρχει δρόμος χειρότερος και από τους ελληνικούς -Γιατί έγινε viral και όλοι μιλούν γι' αυτόν

Οι στενοί δρόμοι που ωστόσο είναι διπλής κατεύθυνσης είναι ταυτοτικό γνώρισμα του ελληνικού οδικού δικτύου, όμως απ’ ό,τι φαίνεται παρόμοιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι οδηγοί σε άλλες χώρες.
Ένα περιστατικό που θυμίζει ελληνική καθημερινότητα σημειώθηκε στην Ισπανία, και πιο συγκεκριμένα στην Τενερίφη, όπου ένας ιδιαίτερα επικίνδυνος και στενός δρόμος, χτισμένος στην άκρη του γκρεμού, μπλόκαρε από αυτοκίνητα που συναντήθηκαν κινούμενα σε αντίθετη κατεύθυνση.
Αυτό φυσικά είχε ως αποτέλεσμα τη συμφόρησή του, όπως φαίνεται και στο παρακάτω βίντεο που αναρτήθηκε στο TikTok. Το παρακάτω βίντεο έχει ήδη εκατομμύρια προβολές, με το ερώτημα που απασχολεί τους περισσότερους χρήστες να είναι ποιος από τους δύο οδηγούς πρέπει να πραγματοποιήσει τις απαραίτητες μανούβρες οπισθοχωρώντας, προκειμένου να παραχωρήσει προτεραιότητα στον άλλο.
BUY NOW
Σύμφωνα με τον ισπανικό Τύπο, ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας της χώρας προβλέπει ότι σε δρόμους με μεγάλη κλίση, το όχημα που ανεβαίνει έχει προτεραιότητα.
Αυτό σημαίνει ότι, εφόσον ο δρόμος δεν επαρκεί για ταυτόχρονη κυκλοφορία και στις δύο κατευθύνσεις, το όχημα που κατεβαίνει πρέπει να σταματήσει και να παραχωρήσει προτεραιότητα σε εκείνα που ανεβαίνουν.
Στην Ελλάδα, σύμφωνα με το άρθρο 22 του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, σε δρόμους με μεγάλη κλίση, ο οδηγός του κατερχόμενου οχήματος υποχρεούται να παραχωρήσει επαρκή χώρο για τη διέλευση του ανερχόμενου οχήματος.

Αν το ένα από τα δύο οχήματα απαιτείται να οπισθοδρομήσει, για να μπορέσει να περάσει το άλλο, τα βαρέα οχήματα έχουν προτεραιότητα διέλευσης απέναντι στα ελαφρά, και τα λεωφορεία απέναντι στα φορτηγά αυτοκίνητα.
Αν και τα δύο οχήματα είναι της ίδιας κατηγορίας, υποχρεούται να οπισθοδρομήσει ο οδηγός του κατερχόμενου οχήματος εκτός αν, λόγω των συνθηκών κυκλοφορίας, της διαμόρφωσης και κατάστασης της οδού και του μεταφερόμενου φορτίου, μπορεί πιο εύκολα να οπισθοδρομήσει ο οδηγός του ανερχομένου.
Οι παραβάσεις του συγκεκριμένου άρθρου κατατάσσονται στην κατηγορία Ε1-Α, που σημαίνει ότι οι παραβάτες τιμωρούνται με διοικητικό πρόστιμο 30 ευρώ.