Δωρεάν parking για όσους χρησιμοποιούν το μετρό -Το πείραμα που αλλάζει τα δεδομένα

Μετρό Μόσχας

Ένα επιπλέον κίνητρο να εγκαταλείψουν το αυτοκίνητό τους και να χρησιμοποιήσουν το μετρό απέκτησαν οι κάτοικοι της Μόσχας μετά και την απόφαση της δημοτικής αρχής να προσφέρει τη δυνατότητα δωρεάν στάθμευσης στους χρήστες του υπόγειου σιδηροδρόμου της πόλης.

Το πρόβλημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης δεν αποτελεί ένα ακόμα αποκλειστικό... προνόμιο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης καθώς εντοπίζεται στα μεγαλύτερα αστικά κέντρα του πλανήτη.

Η χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς θα μπορούσε να μειώσει και μάλιστα σημαντικά τον όγκο των οχημάτων που κυκλοφορούν καθημερινά στο κέντρο μιας πόλης, ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν να θυσιάσουν λίγο από τον χρόνο τους, πίσω από το τιμόνι, για την άνεση και την ευκολία που προσφέρει η μετακίνηση με ένα αυτοκίνητο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μετρό δωρεάν parking

Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος για τον οποίο η δημοτική αρχή της Μόσχας αποφάσισε να προσφέρει ένα επιπλέον κίνητρο σε εκείνους που επιλέγουν το αυτοκίνητό τους αντί για το μετρό της πόλης ώστε να κινούνται σε αυτήν.

Το έξτρα κίνητρο αφορά στη δυνατότητα που προσφέρεται στους χρήστες του μετρό να σταθμεύουν απολύτως δωρεάν σε θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης, αφήνοντας το αυτοκίνητό τους πλησίον του σταθμού και επιστρέφοντας σε αυτό αργότερα, αφού θα έχει ολοκληρωθεί η επίσκεψή τους στο κέντρο της πόλης.

Μετρό δωρεάν parking
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μέτρο αυτό εφαρμόζεται δοκιμαστικά σε έναν και μόνον σταθμό του μετρό της ρωσικής πρωτεύουσας, ωστόσο, αν και εφόσον η δοκιμαστική περίοδος θεωρηθεί επιτυχημένη πρόκειται να επεκταθεί και σε άλλους «περιφερειακούς» σταθμούς.

Μοναδική υποχρέωση του ιδιοκτήτη του οχήματος ώστε να μην καταβάλλει το αντίτιμο της στάθμευσης είναι να πραγματοποιήσει δύο δρομολόγια με το μετρό της πόλης, το οποίο ως γνωστόν είναι ένα από τα μεγαλύτερα του κόσμου.

Μετρό δωρεάν parking

Αυτό που μένει να αποδειχθεί, λοιπόν, είναι αν το πείραμα της δημοτικής αρχής της Μόσχας επιτύχει και φυσικά αν θα βρει μιμητές και σε άλλες πόλεις της Ευρώπης, ώστε να περιοριστεί το φαινόμενο της κυκλοφοριακής συμφόρησης αλλά και να μειωθεί η ρύπανση του ατμοσφαιρικού αέρα.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ