Δίνουν 51 εκατομμύρια ευρώ αλλά κανείς δεν αναλαμβάνει -Το επάγγελμα που τρομάζει ακόμα και τους πιο τολμηρούς

Παρά το γενναίο οικονομικό πακέτο που έχει εγκριθεί, η στελέχωση ενός ιδιαίτερα απαιτητικού επαγγέλματος στην Ισπανία αποδεικνύεται δύσκολη υπόθεση.
Το εν λόγω περιστατικό έρχεται από την Ισπανία, εκεί όπου η η Γενική Διεύθυνση Κυκλοφορίας Ισπανίας έχει εγκρίνει ένα πακέτο ύψους 51 εκατομμυρίου ευρώ για την συντήρηση και τη στελέχωση του στόλου ελικοπτέρων της, τα οποία είναι υπεύθυνα για τον έλεγχο της κυκλοφορίας των οχημάτων στους δρόμους της χώρας.
Μάλιστα, υπάρχει και πρόβλεψη επέκτασης της σύμβασης, που θα μπορούσε να φθάσει τα 83 εκατ. ευρώ συνολικά. Ωστόσο, παρά το υψηλό οικονομικό κίνητρο, το ενδιαφέρον έμεινε ελάχιστο, με την προκήρυξη τελικά να ακυρώνεται.
BUY NOW

Ο τωρινός στόλος των ελικοπτέρων χαρακτηρίζεται ως παλαιωμένος, δαπανηρός και δύσκολος στη διαχείριση. Μια πτήση κοστίζει κατά μέσο όρο από 2.000 έως 3.000 ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται τα έξοδα συντήρησης και εκπαίδευσης. Σε αυτό το πλαίσιο, η επίτευξη του οικονομικού προγραμματισμού μοιάζει ανέφικτη, ειδικά από τη στιγμή που η DGT έχει δεσμευθεί να αυξήσει σημαντικά τον αριθμό πτήσεων.
Σήμερα, η υπηρεσία διαθέτει 20 πιλότους για 11 ελικόπτερα σε 7 βάσεις ανά την Ισπανία. Μάλιστα, ο αριθμός των οχημάτων του στόλου μειώθηκε έπειτα από την απώλεια δύο ελικοπτέρων σε ατύχημα υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες.
Οι πιλότοι καλούνται να καλύψουν τουλάχιστον 2.750 ώρες πτήσης ετησίως, ενώ ο νέος προγραμματισμός προβλέπει σχεδόν διπλασιασμό στις 5.545 ώρες. Παράλληλα, στα καθήκοντά τους δεν περιλαμβάνονται μόνο οι πτήσεις, αλλά και η φύλαξη, η συντήρηση, η εκπαίδευση νέων πιλότων και οι διαδικασίες πιστοποίησης.

Ένα ακόμη εμπόδιο είναι η κατάσταση του εξοπλισμού. Τα ελικόπτερα, σύμφωνα με μαρτυρίες, βρίσκονται σε πολύ κακή τεχνική κατάσταση, ενώ το περίφημο σύστημα ελέγχου ταχύτητας Pegasus radar έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη του.
Σήμερα, χρειάζεται περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα για να υπολογίσει την ταχύτητα ενός οχήματος, καθιστώντας την επιτήρηση του δρόμου αναποτελεσματική.Σε συνδυασμό με τις απαιτητικές μανούβρες που χρειάζεται να γίνονται κατά την παρακολούθηση των αυτοκινήτων, οι πιλότοι καλούνται να εργαστούν σε ένα πλαίσιο γεμάτο κινδύνους και δυσκολίες,κάτι που εξηγεί την απροθυμία των εταιρειών να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για την αναδοχή του έργου, άλλα και την έλλειψη ενδιαφερόμενων πιλότων.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ