H νοτιοκορεάτικη εταιρεία προχώρησε σε αλλαγές ουσίας στο Staria, που επικεντρώνονται στην τεχνολογία και το εσωτερικό.
Όχι ότι οι σχεδιαστές της Hyundai έμειναν άπραγοι. Άλλωστε το εν λόγω van είναι στους δρόμους από το 2021 κι από τότε, έχουν αλλάξει πολλά στην αυτοκίνηση. Ακόμα και στη συγκεκριμένη κατηγορία. Υπάρχει λοιπόν πλέον μία λωρίδα LED που απλώνεται απ’ άκρη, σ΄ άκρη στο πρόσθιο μέρος, το λογότυπο Staria εμφανίζεται στις πλευρές, έχουν τοποθετηθεί σε διαφορετικό σημείο οι κάτω προβολείς ενώ έχουν διαφοροποιηθεί και οι εισαγωγές αέρα.
Η πιο ακριβή έκδοση Lounge, διαθέτει μια ελαφρώς ανασχεδιασμένη γρίλια με χρωμιωμένα φινιρίσματα. Υπάρχουν πλέον διαθέσιμα και νέα χρώματα εξωτερικού, με την παλέτα να περιλαμβάνει πλέον το Classy Blue Pearl, την ώρα που στην έκδοση Lounge είναι πια διαθέσιμο και το Galaxy Maroon Pearl.
BUY NOW
Στο εσωτερικό, η διάταξη της καμπίνας επιβατών δεν έχει υποστεί πλήρη ανασχεδιασμό, αλλά ορισμένα σημαντικά στοιχεία έχουν εξελιχθεί. Και η ψηφιακή οθόνη οργάνων και η κεντρική οθόνη ψυχαγωγίας έχουν μεγαλώσει σε μέγεθος (από 10,25 σε 12,3 ίντσες αντίστοιχα), ενώ τώρα «τρέχουν» το τελευταίο λογισμικό της Hyundai, το οποίο υποστηρίζει ενημερώσεις μέσω διαδικτύου.
Το ταμπλό έχει ανασχεδιαστεί με νέους αεραγωγούς για τον κλιματισμό ενώ η επίσης ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, αποκτά περισσότερους φυσικούς διακόπτες, αντικαθιστώντας τα κουμπιά αφής του προηγούμενου μοντέλου. Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν το πιο σύγχρονο τιμόνι και τη βοηθητική λαβή δίπλα στο κάθισμα του οδηγού για ευκολότερη είσοδο. Τέλος, η Hyundai πρόσθεσε νέες επιλογές χρωμάτων για την επένδυση και περισσότερα χαρακτηριστικά ADAS ως στάνταρ στην ομπρέλα συστημάτων ασφαλίας.
Όπως και πριν, το Staria είναι διαθέσιμο με μια μεγάλη ποικιλία ρυθμίσεων καθισμάτων, φτάνοντας μέχρι τη διάταξη έντεκα θέσεων σε τέσσερις σειρές.
Μία σημαντική αθέατη αλλαγή αφορά το αναθεωρημένο σύστημα ανάρτησης και νέες βάσεις υποπλαισίου, ενώ οι Κορεάτες έχουν δουλέψει πολύ στη βελτίωση της ηχομόνωσης.
Οι κινητήρες παραμένουν αμετάβλητοι - χωρίς καμία αλλαγή και σε επιδόσεις. Ο βασικός κινητήρας εξακολουθεί να είναι V6 3,5 λίτρων που παράγει 237 ίππους (177 kW / 240 PS) και μπορεί να λειτουργεί με LPG. Ο ήπια υβριδικός κινητήρας αποτελείται από έναν τούρμπο 1,6 λίτρων κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, παράγοντας συνολικά 242 ίππους (180 kW / 245 PS). Ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο είναι ακόμη υπό εξέλιξη, με τη Hyundai να μην έχει μοιραστεί ακόμα πολλές λεπτομέρειες.
Οι πωλήσεις του αναωμένου Staria ξεκινούν από τη Νότια Κορέα όπου είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία και στη συνέχεια θα ακολουθήσει η διάθεση του μοντέλου και σε διάφορες αγορές ανά τον πλανήτη.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ